با نصب 17 پست برق اجرایی شد؛

افزایش ظرفیت ایستگاه های توزیع برق در شهرستان سمنان

با نصب 17 ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق به قدرت دو هزار و 150 کیلوولت آمپر، هم اینک ظرفیت پستهای برق شهرستان سمنان به 328 مگاولت آمپر افزایش یافته است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با اعلام این خبر بیان کرد: به منظور استمرار خدمات دهی به مشترکان برق و حفظ پایداری خطوط برق رسانی، ۱۴ هزار و ۶۵۵ متر شبکه های فشارضعیف و فشارمتوسط در شش ماهه اول سال جاری بهینه سازی شده است.

مهدی پاک طینت گفت: برای تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید، پنج هزار و ۵۴۸ متر شبکه توزیع برق و همچنین دو هزار و ۶۵۰ متر کابل خودنگهدار احداث و بهره برداری شده است.

وی با اشاره به این که از آغاز امسال تا به حال، ۳۲ دستگاه کنتور هوشمند نصب گردیده اظهار کرد: از زمان شروع طرح فهام تا زمان حاضر، یک هزار و ۹۰۳ دستگاه کنتور هوشمند در نقاط مختلف سطح شهرستان دایر شده است.

وی تصریح کرد: بهسازی و احداث مجدد پست زمینی توزیع برق گلشهر، اصلاح چهار هزار و ۵۰۰ متر شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی سمنان، احداث شبکه و نصب سه دستگاه پست هوایی به منظور تامین برق دامداری های ضلع جنوب روستای حسن آباد و تامین برق ۲۵۰ واحد مسکن ملی، از اقدامات شاخص صورت گرفته این مدیریت در عرصه خدمات دهی به شمار می رود.

پاک طینت یادآور شد: تکمیل پروژه بهینه سازی شبکه توزیع برق روستایی در قالب طرح بهارستان، تبدیل ۱۵ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، اصلاح پنج کیلومتر شبکه روشنایی شهرک صنعتی و تامین برق ۳۰۰ واحد مسکن ملی، از مهم ترین برنامه های برق شهرستان سمنان تا پایان امسال است.

وی با اظهار این که از آغاز سال ۱۴۰۱ تاکنون، ۱۶۹ پروژه عمرانی برق رسانی در این شهرستان به اجرا درآمده یادآور شد: برای این تعداد پروژه، مبلغ ۲۱ میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.