مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان:

افزایش سرانه ذخیره آب شرب با بهره برداری از ۳۲ هزار مترمکعب مخزن آب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان،مدیر عامل این شرکت گفت:به دنبال افزایش سرانه ذخیره آب در چند شهر استان ۳۲ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب شرب وارد مدار خواهد شد.

حمید رضا کرم وند گفت: با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال در شهرستان های خرم آباد،بروجرد،کوهدشت و نورآباد تا پایان مهرماه سال جاری  چند مخزن آب وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

کرم وند اضافه کرد: جهت رفع مشکل تامین آب شرب روستاهای استان علاوه بر پروژه های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با شرکت آب و فاضلاب ،عملیات اجرایی تامین آب شرب ۱۱۰ روستا شروع شده و امید است تا پایان سال جاری کمبود آب این روستاها با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر برطرف خواهد شد.

وی گفت:همچنین عملیات اجرایی ۳۵ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال از نیمه دوم سال جاری شروع می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در خصوص قرارداد همکاری این شرکت با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) گفت:در سال جاری با هدف محرومیت زدایی از روستاها قراردادهمکاری مابین   شرکت آب و فاضلاب لرستان با بسیج سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان بسته شده که امیداریم تا پایان امسال بیش از ۳۰۰ روستای محروم استان که تحت پوشش خدمات این شرکت می باشند از آب شرب سالم برخوردار شوند.