افزایش اشتغال، توسعه و آبادانی دراستان با تکمیل پروژه های عمرانی شرکت آب منطقه ای قزوین

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: تکمیل پروژهای عمرانی شرکت می تواند تحولات عظیمی را در زمینه اشتغال، توسعه و آبادانی در استان ایجاد نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین مهندس ملکی مدیرعامل این شرکت در نشستی صمیمانه با معاونین و مدیران شرکت اظهار داشت: موفقیت های امروز شرکت مرهون تلاش های مضاعف همکاران می باشد. وی افزود: امروز خداوند متعال را شاکریم که کلیه پروژه های شرکت در همه جبهه های کاری فعال هستند و با جدیت مسیر تکمیل آن ها در حال طی شدن می باشد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین با اشاره به اعتبارات جذب شده گفت: بیش از ۶۰۰۰ میلیارد ریال برای طرح های عمرانی در شرکت از سال گذشته تاکنون اعتبار جذب شده که تزریق این اعتبارات به طرح ها سبب شده  تا ضمن فعال شدن کلیه پروژه ها زمینه ایجاد اشتغال نیز در استان افزایش یابد و قطعاً با تکمیل آنها استان دچار تحولات عظیمی در زمینه توسعه و آبادانی می گردد.
مهندس ملکی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اقدامات همکاران تصریح کرد: در استان قزوین و بنا بر گزارشات واصله از مدیران شرکت مادر تخصصی اقدامات بسیار مناسبی در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی صورت گرفته که از جمله آنها می توان به پر و مسلوب المنفع نمودن چاههای غیرمجاز فرم ۵، نصب کنتورهای هوشمند، اخذ اسناد مالکیت بستر رودخانه ها و بخشی از کانال های آبیاری دشت قزوین، رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه های استان، تجهیز و بهره برداری از رصدخانه آب و … اشاره نمود.
وی ادامه داد: اقدمات مناسب گروه درآمد و امور مشترکین شرکت نیز باعث شده تا درآمدهای پیش بینی شده در ابتدای سال محقق و وصول گردد و این خود سبب گردیده تا در طول سال شرمنده همکاران تلاشگر خود در زمینه حقوق و مزایا نشویم و این مهم حاصل جز با تلاش و همت کلیه عوامل شرکت حاصل نمی شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین بیان داشت: خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که شرکت در کلیه زمینه ها رو به رشد بوده و باسرعت در مسیر تعالی و بالندگی در حال حرکت می باشد، اما این موضوع نباید سبب غرور و تکبر ما شود و باعث گردد تا از تلاش و حرکت باز ایستیم، بلکه باید با شناسایی نقاط ضعف و قوت و با نگاه به آینده گام های محکم تری را در این مسیر برداریم.
مهندس ملکی افزود: ما در این شرکت گرد هم آمده ایم تا خدمتگزار مردم شریف استان باشیم و گره ای از مشکلات آنها باز کنیم، لذا مردم سالاری باید سرلوحه رفتار و کردار ما قرار بگیرد و برخورد ما با مراجعین که ولی نعمتان ما هستند باید بصورت کاملاً اخلاق مدارانه و  محترمانه باشد اما در عین حال پاسخگویی به آنها باید در چارچوب قوانین و مقررات صورت بگیرد و توضیحات لازم در زمینه مسائل مطروحه به آنها داده شود.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین در پایان یادآور شد: تعلل در زمان پاسخگویی به درخواست های مراجعین می تواند عملکرد شرکت را زیر سوال ببرد، لذا انتظار می رود همکاران در کوتاه ترین زمان ممکن  ضمن بررسی کلیه جوانب موضوع، پاسخگوی درخواست های رسیده به شرکت باشند.