افتتاح ۵ پروژه برق رسانی در حوزه مدیریت توزیع برق تکاب

به مناسبت هفته دولت 5 پروژه برق رسانی مدیریت توزیع برق تکاب با اعتباری بالغ بر222 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش برقآب، افتتاح ۵ پروژه برق رسانی با اعتبار ۲۲۲ میلیارد ریال در حوزه مدیریت توزیع برق تکاب مناسبتی است که به مناسبت هفته دولت برگزار شده است. این پروژه ها به بهره برداری رسیده و از طریق آنها امکان ارائه برق برای مردم و صنایع شهرستان تکاب بهبود یافته است.

یکی از اقداماتی که در حوزه مدیریت توزیع برق تکاب انجام شده است، تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار است که در امسال با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال انجام شده است. این اقدام منجر به بهبود کیفیت توزیع برق و کاهش احتمال قطعی در شبکه برق شهرستان تکاب می شود.

علاوه بر آن، احداث شبکه فشار متوسط و احداث ۵ دستگاه پست هوایی جهت رفع ضعف ولتاژ نیز از دیگر اقداماتی است که در حوزه مدیریت توزیع برق تکاب صورت گرفته است. اعتبار ۵ میلیارد ریال برای این اقدام اختصاص یافته است و منجر به بهبود ولتاژ برق در نقاط مختلف شهرستان شده است.

توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی و احداث خطوط فشار متوسط و ۳۳ دستگاه پست هوایی جهت تامین برق صنعتی و کشاورزی نیز از دیگر اقداماتی هستند که برای اصلاح و توسعه فیدرهای برق استفاده شده است. با اختصاص ۲۷ میلیارد ریال برای این اقدامات، امکان تأمین برق برای صنایع و کشاورزی شهرستان تکاب بهبود یافته است.

در کل، افتتاح پروژه های مدیریت توزیع برق تکاب با اعتبار بالغ بر ۲۲۲ میلیارد ریال در هفته دولت نشان دهنده توجه و تلاش شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در بهبود شبکه برق و تأمین برق برای مردم و صنایع شهرستان تکاب است. این اقدامات در جهت ارتقای کیفیت خدمات برق و افزایش رضایتمندی مشترکان بوده است.