همزمان با هفته دولت انجام شد؛

افتتاح ۲۹ پروژه برق رسانی در حوزه مدیریت توزیع برق ماکو

به مناسبت هفته دولت پروژه های مدیریت توزیع برق ماکو با اعتباری بالغ بر 457 هزار و 440 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش برقآب، به مناسبت هفته دولت ۲۹ پروژه برق رسانی مدیریت توزیع برق ماکو با اعتباری بالغ بر ۴۵۷ هزار و ۴۴۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بخش اول: افتتاح ۲۹ پروژه برق رسانی در ماکو

در هفته دولت امسال، مدیریت توزیع برق ماکو با اعتباری بالغ بر ۴۵۷ هزار و ۴۴۰ میلیون ریال، ۲۹ پروژه برق رسانی را به بهره برداری رساند. این پروژه ها در حوزه مدیریت توزیع برق ماکو انجام شده است و شامل تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در ۳۰ کیلومتر شهری و ۱۶ کیلومتر روستایی است.

بخش دوم: توسعه شبکه فشار ضعیف

روشن فرجی، مدیر توزیع برق ماکو، در ادامه از دیگر فعالیت های انجام شده در حوزه مدیریت ماکو گفت. توسعه شبکه فشار ضعیف در مناطق روستایی و شهری از مهمترین اقدامات است که در سال جاری انجام شده است. در این زمینه، شبکه فشار ضعیف روستایی به طول ۲۲ هزار و ۹۹۳ متر و شهری به طول ۳۹۰۹ متر توسعه یافته است.

بخش سوم: احداث پست هوایی و اصلاح شبکه

علاوه بر توسعه شبکه فشار ضعیف، در مدیریت توزیع برق ماکو، ۱۰ مورد پست هوایی احداث شده است. همچنین، شبکه فشار ضعیف روستایی به طول ۴۰۳۶ متر اصلاح شده و ضعف ولتاژ روستایی به طول ۳۶۵۰ متر رفع شده است. همچنین، پست هوایی پمپ آب روستایی به طول ۱۱۰۰ متر افزایش یافته و ۴۵۰ دستگاه چراغ روشنایی برای روشنایی معابر روستایی نصب شده است.

بخش چهارم: نتیجه‌گیری

با توجه به این اقدامات، مدیریت توزیع برق ماکو در سال جاری توانسته است بهبودی بسیار قابل توجهی در زیرساخت های برقرار کند. با اجرای پروژه های برق رسانی و توسعه شبکه های فشار ضعیف، مشکلات برقراری انتقال برق و ولتاژ ضعیف به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است. همچنین، نصب دستگاه های روشنایی و افزایش تعداد پست هوایی بهبود قابل توجهی در روشنایی و تأمین برق مناطق روستایی به وجود آورده است. به طور کلی، این اقدامات نشان دهنده تلاش و پیشرفت قابل توجهی است که در حوزه مدیریت توزیع برق ماکو در سال جاری انجام شده است.