در چهل و چهارمین بهار انقلاب انجام می شود:

افتتاح پنج پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان دامغان

به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب، پنج پروژه عمرانی برق رسانی شهرستان دامغان با صرف اعتباری به مبلغ 37 میلیارد و 800 میلیون ریال افتتاح می شوند.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان با عنوان این مطلب گفت: پروژه اصلاح سیزده هزار ۸۰۰ متر شبکه فشارضعیف و تبدیل به کابل خودنگهدار در روستاهای جزن، دروار، تویه و مهماندوست با مبلغ ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و پروژه توسعه شبکه فشارمتوسط و نصب یک دستگاه پست عمومی در شهرک روستای صیدآباد با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، از جمله پروژه های افتتاحی به شمار می روند.

سیدمحمدحسین ترابی افزود: پروژه احداث دو هزار و ۶۹۵ متر شبکه فشارمتوسط هوایی و زمینی در راستای توسعه فیدرهای پست جدیدالاحداث شهرک صنعتی با مبلغ هشت میلیارد ریال، پروژه توسعه شبکه فشارضعیف و نصب دو دستگاه ترانس به قدرت ۱۰۰ کیلوولت آمپر برای تامین برق مسکن مهر بلوکهای تهران قومس با هزینه سه میلیارد ریال، در قالب پروژه های افتتاحی دهه فجر هستند.

وی یادآور شد: پروژه تامین روشنایی معابر بلوار دانشگاه پیام نور و نیروی انتظامی با اعتبار دو میلیارد ریال، درزمره پروژه های قابل افتتاح محسوب می شوند.