افتتاح پنج طرح برق رسانی شهرستان گرمسار در هفته دولت

همزمان با ششمین روز هفته دولت، پنج طرح برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان گرمسار با مبلغ ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح شد . طرح بهینه سازی هفت هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط و پنج ایستگاه هوایی توزیع برق با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون […]

همزمان با ششمین روز هفته دولت، پنج طرح برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان گرمسار با مبلغ ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افتتاح شد .

طرح بهینه سازی هفت هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط و پنج ایستگاه هوایی توزیع برق با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و طرح احداث شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه های افتتاحی است .

طرح توسعه سه هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب چهار ایستگاه هوایی با مجموع قدرت ۹۷۵ کیلوولت آمپر در سطح شهرستان با مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال ، طرح احداث شبکه فشار متوسط هوایی جهت رینگ فیدر روستاها و سعیدی با اعتبار دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و همچنین طرح نصب ۵۰ دستگاه کنتور سه فاز دیماندی با مبلغ یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال ، به عنوان طرح های قابل افتتاح در مراسم افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان به شمار می رود.