افتتاح پروژه تامین آب آشامیدنی روستای کنشکین تاکستان

در مراسمی که با حضور سید امیرحسین مدنی، معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین، رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و نیز جمعی دیگر از مقام های محلی و استانی برگزار شد، پروژه تامین آب آشامیدنی روستای کنشکین از توابع شهرستان تاکستان افتتاح […]

در مراسمی که با حضور سید امیرحسین مدنی، معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین، رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و نیز جمعی دیگر از مقام های محلی و استانی برگزار شد، پروژه تامین آب آشامیدنی روستای کنشکین از توابع شهرستان تاکستان افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این مراسم گفت: برای پروژه تامین آب این روستا مبلغ ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده و با بهره برداری از آن یک هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی از آب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

داراب بیرنوندی همچنین شرح عملیات اجرایی پروژه مذکور را شامل حفر و تجهیز چاه، سه کیلومتر خط انتقال و برق رسانی به پروژه برشمرد.

وی با اشاره به خشکسالی تابستان سال جاری در کشور و از جمله در استان قزوین که در نیم قرن اخیر بی سابقه بود افزود: خوشبختانه با مدیریت منابع موجود و نیز همکاری صمیمانه مردم مشکل کم آبی تا حد زیادی کنترل شد.

بیرنوندی در عین حال خاطر نشان کرد که برای جلوگیری از کم آبی های آینده باید الگوهای زندگی مردم به صورت استاندارد تعریف شده و مصرف نعمت الهی آب، بهینه شود.