افتتاح پروژه تامین آب آشامیدنی روستای نیکویه در تاکستان

در هفتمین روز از هفته دولت و با یاد و خاطره شهیدان دولت، رجایی و باهنر، پروژه تامین آب آشامیدنی روستای نیکویه از توابع شهرستان تاکستان افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی، فرماندار تاکستان در مراسم افتتاح این پروژه گفت: روستای نیکویه از روستاهای با قدمت و پرجمعیت منطقه است و شهیدان زیادی را در […]

در هفتمین روز از هفته دولت و با یاد و خاطره شهیدان دولت، رجایی و باهنر، پروژه تامین آب آشامیدنی روستای نیکویه از توابع شهرستان تاکستان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی، فرماندار تاکستان در مراسم افتتاح این پروژه گفت: روستای نیکویه از روستاهای با قدمت و پرجمعیت منطقه است و شهیدان زیادی را در راه انقلاب تقدیم کرده است.
رضا طاهری افزود: پروژه تامین آب آشامیدنی اهالی این روستا در واقع ادای دین به شهدای دولت و همینطور شهدای عزیز این روستا است.
وی همچنین به پروژه جمع آوری و تصفیه فاضلاب این روستای نیز اشاره کرد و تاکید کرد ۹۰ درصد این پروژه شامل تصفیه خانه و خط انتقال آن نیز انجام شده و پیگیر تخصیص اعتبار برای اتمام هر چه سریعتر این طرح نیز هستیم.
در ابتدای این مراسم نیز قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان قزوین طی سخنانی پروژه اجرا شده در روستای نیکویه شهرستان تاکستان را شامل حفر و تجهیز چاه عمیق، دو کیلومتر خط انتقال و مخزن ۱۰۰ متر مکعبی خواند.
مهدی حسین خانی در ادامه هزینه اجرای پروژه مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برشمرد و اظهار داشت که با بهره برداری از این پروژه ۲۴۲ خانوار از اهالی روستای نیکویه از آب آشامیدنی بهره مند می شوند.
وی در پایان یادآور شد که منابع آب در منطقه تاکستان به واسطه کاهش بارندگی ها و پایین رفتن سطح آب های زیر زمینی در معرض تهدید است و لازم است برای احیای این منابع مدیریت مصرف از سوی مردم اعمال شود.