افتتاح پروژه بهبود ولتاژ روستای جمهوری آباد خاش

مدیر امور برق شهرستان خاش در مراسم افتتاحیه این پروژه گفت: با افتتاح این پروژه یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۰۰کاوا، ۲۵۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱۵۰متر شبکه فشار ضعیف به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، الیاس ابراهیمی اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه توسط […]

مدیر امور برق شهرستان خاش در مراسم افتتاحیه این پروژه گفت: با افتتاح این پروژه یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۰۰کاوا، ۲۵۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱۵۰متر شبکه فشار ضعیف به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، الیاس ابراهیمی اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه توسط شرکت توزیع نیروی برق استان را ۱۶۰ میلیون تومان و اعتبار در نظر گرفته شده توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را ۱۰۰میلیون تومان عنوان کرد.
وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه ۲۰ خانوار روستای جمهوری آباد از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره مند شدند.
مدیر امور برق شهرستان خاش همچنین خبر از توسعه یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف این روستا به همت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آینده ای نزدیک داد و گفت: اعتبار در نظر گرفته شده توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای این پروژه ۳۵۰ میلیون تومان است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.