افتتاح پروژه برق رسانی به ایستگاه پمپاژ شهید شریفی اقلید

همزمان با ایام هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت، با حضور جمعی از مسئولین محلی پروژه ی برق رسانی به ایستگاه پمپاژ شهید شریفی ( باغنو) شهر اقلید گشایش یافت. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس همزمان با ایام هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر […]

همزمان با ایام هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت، با حضور جمعی از مسئولین محلی پروژه ی برق رسانی به ایستگاه پمپاژ شهید شریفی ( باغنو) شهر اقلید گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس همزمان با ایام هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر طی مراسمی با حضور خلیل بزرگی فرماندار ، محسن شریفی مدیر امور آبفا و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان و شورای اسلامی اقلید ،پروژه برق رسانی به ایستگاه پمپاژ شهید شریفی ( باغنو) شهر اقلید با صرف اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است ، در این مراسم شریفی مدیر امور آبفا شهرستان اقلید طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره دولتمردان شهید، به تشریح مشخصات فنی پروژه مورد بهره برداری پرداخت و اظهار داشت: این پروژه شامل برق رسانی به ایستگاه پمپاژ شهید شریفی ( باغنو) شهر اقلید با همکاری اداره برق شهرستان و صرف اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال می باشد که امیدوارم بر مردم این خطه از استان فارس مبارک باشد. وی افزود: با بهره برداری از این پروژه مردم شریف شهر اقلید از مزایای آبرسانی آن منتفع خواهند شد.