افتتاح پروژه اصلاح خط انتقال و اجرای شبکه توزیع آب ساختمان اورژانس روستای خلیلی گراش

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین محلی شهرستان گراش، طرح اصلاح و بازسازی خط انتقال و اجرای شبکه توزیع آبرسانی به اورژانس خیر ساز روستای خلیلی این شهرستان در مدار بهره برداری قرار گرفت.  

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس؛ طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بخشایش پور امام جمعه ، طاهر زاده فرماندار، سعید علیپور مدیر امور آبفا و جمعی از مسئولین محلی شهرستان گراش، طرح اصلاح و بازسازی خط انتقال و اجرای شبکه توزیع آبرسانی به اورژانس خیر ساز روستای خلیلی شهرستان گراش در مدار بهره برداری قرار گرفت.
این گزارش حاکی است در این آیین گشایش سعید علیپور مدیر امور آبفا شهرستان گراش در تشریح مشخصات فنی پروژه گفت: این طرح که با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و امور آبفا شهرستان گراش صورت پذیرفت شامل:اصلاح خط انتقال و لوله گذاری مجدد از چاه به مخزن و ساختمان اورژانس روستای خلیلی به طول ۱۲۲۰ متر می باشد که جایگزین خط انتقال فرسوده قبلی به منظور بهره مندی اهالی این روستا از آب شرب پایدار و بهداشتی شده است. وی با بیان اینکه اجرای این پروژه حدود یک ماه به طول انجامیده است، افزود: برای عملیات اجرا اعتباری برابر با یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات محرومیت زدایی تخصیص یافت که با پیگیری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در اختیار قرار گرفت. اجرای این پروژه با همت جهادگران بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش و با همکاری فرماندار، بخشدار مرکزی و امور آبفا شهرستان در راستای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی انجام شده است.