افتتاح پروژهٔ آبرسانی به مجتمع چَم‌خوشه

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان چگنی، معاونت بهره‌برداری آب ، امام جمعه و مدیر امور آب و فاضلاب این شهرستان  و جمعی از مدیران محلی آبرسانی به مجتمع چَم‌خوشه واقع در بخش شاهیوند برگزار گردید. نورالدین نوریزدان معاونت بهره‌برداری آب شرکت آب و فاضلاب […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان چگنی، معاونت بهره‌برداری آب ، امام جمعه و مدیر امور آب و فاضلاب این شهرستان  و جمعی از مدیران محلی آبرسانی به مجتمع چَم‌خوشه واقع در بخش شاهیوند برگزار گردید.
نورالدین نوریزدان معاونت بهره‌برداری آب شرکت آب و فاضلاب دراین مراسم گفت: آبرسانی به مجتمع چَم‌خوشه با اعتباری در حدود۴میلیارد تومان، با حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اجرای شبکه به طول ٣۵٠٠متر و احداث مخزن ٢٠٠متر‌مکعبی صورت گرفت.
نوریزدان اضافه کرد که آبرسانی به روستاها از جمله وظایف شرکت آب و فاضلاب بوده که امیدواریم با همکاری دهیاران و روستاییان درخرید انشعاب و برخورد با استفاده کنندگان از انشعابات غیرمجاز با این شرکت همکاری نمایند.
در پایان اضافه می‌شود با افتتاح  مجتمع چَم‌خوشه نزدیک  ۴٠٠خانوار و جمعیتی در حدود ١۵٠٠نفر از آب شرب لوله کشی و بهداشتی برخوردار خواهند شد .