افتتاح وکلنگ زنی ۳۰۰ میلیارد ریال پروژه برق رسانی در هفته دولت

به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار و تعدادی از مدیران ادارات سیروان ، ۱۳ پروژه برق رسانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش برقآب، به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار و تعدادی از مدیران ادارات سیروان ، ۱۳ پروژه برق رسانی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

۱. مقدمه:
هفته دولت یکی از مناسبت‌های مهم در ایران است که به منظور برجسته ساختن اقدامات شاخص و اثرگذار دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود. در این راستا، در هفته دولت سال جاری، در شهرستان سیروان، ۱۳ پروژه برق رسانی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد و کلنگ زنی شد. در ادامه به بررسی جزئیات این پروژه‌ها و تأثیر آن در توسعه شهرستان سیروان پرداخته می‌شود.

۲. جزئیات پروژه‌های برق رسانی:
مدیر توزیع برق سیروان اعلام کرده است که این پروژه‌های برق رسانی با هماهنگی و همزمانی با هفته دولت در ۱۳ روستا افتتاح و کلنگ زنی شده‌اند. بر اساس اعلام این مقام، سه شنبه ۷ شهریور، در یکی از روستاهای سیروان، یعنی روستای اسلامیه، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال، پروژه برق رسانی به سایت جدید این روستا کلنگ زنی شده است. همچنین، روستای علی آباد سفلی نیز با هزینه‌ای حدود ۲۴ میلیارد ریال ، شاهد کلنگ زنی پروژه برق‌رسانی به سایت جدید خود بوده است.

۳. مزایای پروژه برق رسانی:
با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌های برق رسانی، روستاهای مذکور واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی خود را به برق وارد خواهند کرد. همچنین، معابر و شبکه‌های فشارضعیف و متوسط در این روستاها نیز با تأسیس ترانس و نصب سیستم روشنایی بهبود یافته است. این پروژه‌ها بهبود عملکرد و رفاه مردم این مناطق را تضمین می‌کند و تأثیر مستقیمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان سیروان خواهد داشت.

۴. تامین اعتبارات:
با توجه به اعلام مدیر توزیع برق سیروان، این پروژه‌ها با استفاده از اعتبارات عمرانی و داخلی شرکت توزیع نیروی برق ایلام تامین شده است. جمع مبلغ مورد نیاز برای انجام و تکمیل این پروژه‌ها حدود ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

در نهایت، افتتاح و کلنگ زنی ۳۰۰ میلیارد ریال پروژه برق رسانی در هفته دولت سیروان به دلیل تأثیر مستقیم بر توسعه شهرستان و رفاه مردم، اهمیت ویژه‌ای دارد. این پروژه‌ها باعث رشد اقتصادی، توسعه بخش‌های تولیدی و کاهش مشکلات روستاییان خواهد شد.