افتتاح هشت طرح عمرانی برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان سمنان

در اولین روز هفته دولت و در آئین افتتاح همزمان پروژه های اقتصادی و عمرانی شهرستان سمنان ، هشت طرح برق رسانی با اعتباری به مبلغ ۹۶ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال افتتاح شد. طرح بهینه سازی ۱۴ ایستگاه هوایی و اصلاح هفت هزار و ۵۳۹ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در مناطق […]

در اولین روز هفته دولت و در آئین افتتاح همزمان پروژه های اقتصادی و عمرانی شهرستان سمنان ، هشت طرح برق رسانی با اعتباری به مبلغ ۹۶ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال افتتاح شد.

طرح بهینه سازی ۱۴ ایستگاه هوایی و اصلاح هفت هزار و ۵۳۹ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در مناطق مختلف شهرستان با مبلغ بیست و نه میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال، دو طرح بهسازی دو هزار و ۳۴۱ متر شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی سمنان و احداث شبکه روشنایی در برخی نقاط با اعتبار شش میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال از جمله این طرح ها به شمار می روند.

طرح توسعه دو هزار و ۱۰۸ متر شبکه توزیع برق و نصب ۱۱ ایستگاه هوایی با مجموع قدرت یک هزار و ۵۹۵کیلوولت آمپر با مبلغ هفده میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال و طرح احداث شبکه فشار متوسط زمینی و دو دستگاه پست پدمانتد با قدرت ۴۰۰ کیلوولت آمپر در خیابان شهید فیاض بخش با هزینه ای معادل نوزده میلیارد و ۲۵ میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاحی محسوب می شوند .

طرح بهینه سازی و تجهیز الکتریکی پست زمینی خیابان امام خمینی (ره) با اعتبار هشت میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال ، طرح احداث شبکه فشار متوسط زمینی برای راه اندازی سرخط های خروجی پست ۶۳ کیلوولت امیر کبیر با مبلغ پنج میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال و طرح اصلاح یک هزار و ۷۸۹ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و بهسازی ۵۰ پایه روشنایی معابر در بلوار قائم«عج» با اعتبار ده میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال، به عنوان طرح هایی هستند که افتتاح شدند.