افتتاح طرح آبرسانی به مجموعه روستاهای شهرستان رستم

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر ، طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس ، طرح آبرسانی به مجموعه روستاهای شهنه، انجیره و گلستان شهرستان رستم بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، همزمان با ایام هفته ی […]

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر ، طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس ، طرح آبرسانی به مجموعه روستاهای شهنه، انجیره و گلستان شهرستان رستم بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، همزمان با ایام هفته ی دولت و گرامیداشت دولتمردان شهید رجایی و باهنر می باشد ، طی مراسمی با حضور حاج ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری امام جمعه ی شهرستان رستم ، رضا عسکری معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان فارس، حسینی فرماندار شهرستان و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان ، دهیار و شورای اسلامی روستاهای شهنه ، انجیره و گلستان(زوال) طرح آبرسانی به این روستاها با صرف اعتباری بالغ بر ۲۳۰۰۰ میلیون ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.

بنابراین گزارش در این مراسم معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر دولتمردان شهید رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصتی برای بیان خدمات دولت اسلامی به مردم عنوان و اظهار داشت: امیدوارم این خدمت دولت بر مردم مجموعه روستاهای شهنه، انجیره و گلستان مبارک باشد و با استفاده ی بهینه از این نعمت ، شکرگزار خداوند باشند. وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های همیشگی دولت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات به مردم مناطق محروم کشور بوده است گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، در ادوار مختلف این نظام الهی، دولتها همواره خدمت رسانی به مردم را رسالت خود دانسته و در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشته اند که این طرح آبرسانی نیز از جمله این خدمات می باشدکه جا دارد از تمامی دست اندر کاران اجرای این طرح آبرسانی به ویژه شرکت آبفا استان فارس تقدیر نماییم.

گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است در این مراسم و پیش از سخنان معاون استاندار ،عسگری معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان فارس طی سخنانی به تشریح طرح آبرسانی مورد افتتاح پرداخت و اظهار داشت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه ، اجرای ۸ کیلومتر شبکه توزیع ، اجرای ۱۲/۴ کیلومتر خط انتقال و احداث ۶ باب مخزن با ظرفیتی برابر با ۷۷۵ متر مکعب با صرف اعتباری بالغ بر ۲۳۰۰۰ میلیون ریال در سه مجموعه روستایی شهنه، انجیره و گلستان شهرستان رستم می باشد . وی خاطر نشان کرد : با بهره برداری از این طرح تعداد ۱۳۷ خانوار روستایی از مزایای آبرسانی آن بهره مند شدند و به یاری خداوند مشکل آبرسانی به این روستاها مرتفع گردید.

بنابر گزارش روابط عمومی شرکت آبفا فارس در مراسم مذکور، حسینی بوشهری امام جمعه و حسینی فرماندار شهرستان رستم نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت از مجریان این طرح آبرسانی تقدیر نموند.