افتتاح ساختمان اداره برق بخش سیمکان شهرستان جهرم در استان فارس

همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی 1401 ، ساختمان اداره برق بخش سیمکان شهرستان جهرم در استان فارس به بهره برداری رسید.

در این مراسم سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید بر به کارگیری همه امکانات و ظرفیت ها برای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین تاکید کرد. حمیدرضا جلایر، افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با برخورداری از توانمندی های متعدد این توانایی را دارد تا با ارائه برق مطمئن و پایدار ضمن تامین رفاه و آسایش مشترکان، به رونق تولید نیز کمک کرده و در مسیر تحقق شعار سال جدید نقش آفرینی کند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم رعایت مصرف برق در زمان پیک بار در تابستان سال جاری تاکید کرد و خواستار همکاری مردم شریف و حمایت های مقامات استانی برای مدیریت مصرف برق در تابستان پیش رو شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تمامی مشترکان درخواست نمود با رعایت الگوی مصرف بهینه درمصرف انرژی برق، صنعت برق استان را در تامین برق مطمئن و پایدار؛ یاری رسانند.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح ساختمان اداره برق بخش سیمکان اشاره کرد و بیان داشت: این ساختمان با زیر بنای ۱۲۰متر مربع و صرف اعتبار۸میلیارد ریال از محل اعتبار داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ساخته شده است. جلایر، طول شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف بخش سیمکان را۲۰۳کیلومتر عنوان کرد و افزود: جهت تامین برق ۵۹۰۰ مشترک این بخش، ۲۰۵دستگاه ترانسفورماتورپست هوایی نصب و بهره برداری شده است. سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه سخنان خود ابراز امیدواری کرد با حمایت های همیشگی و مستمر مقامات کشوری و استانی و همچنین تلاش مدیران و مسئولان محلی، بتوان زیرساخت های مورد نیاز در سطح شهرستان را توسعه بخشید و خدمات شایسته و مطلوب تری را به مردم شریف و با صفای شهرستان جهرم و بخش سیمکان ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون عمران مجلس، دکتر راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، اعضای شوراهای شهر و روستاهای منطقه و سایر مسئولان محلی و اصحاب رسانه حضورداشتند.