افتتاح رسمی آژانس های خدمات مشترکین در توزیع برق مشهد

آژانس های خدمات مشترکین با حضور مهندس رمضانی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد طی مراسمی در محل امور برق ناحیه ثامن افتتاح شد. در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرعامل ، معاونین و مسئولین شرکت توزیع برق مشهد و مدیران عامل آژانس […]

آژانس های خدمات مشترکین با حضور مهندس رمضانی مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد طی مراسمی در محل امور برق ناحیه ثامن افتتاح شد.

در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرعامل ، معاونین و مسئولین شرکت توزیع برق مشهد و مدیران عامل آژانس های خدمات مشترکین برگزار شد، این آژانس های خدمات مشترکین به طور رسمی در سایر امورهای اجرایی و ادارات مستقل شرکت توزیع برق مشهد افتتاح گردید.
در این مراسم مهندس رمضانی مدیرعامل توزیع برق مشهد با اشاره به اینکه مقدمات راه اندازی آژانس ها از سال ۹۹ فراهم شده بود گفت: برای راه اندازی این آژانس ها ضمن بررسی تجارب سایر شرکت ها و پرهیز از موازی کاری و با شناسایی نقاط ضعف و قوت، اولین آژانس به صورت پایلوت در امور طرقبه شاندیز راه اندازی شد.
وی حساسیت توزیع برق در برابر تلفات و وصول را خاطرنشان کرد و گفت: تقسیم کار، پرهیز از موازی کاری، شفاف سازی خدمات، ایجاد رقابت بین پیمانکاران، اصلاح و شفاف سازی صورت وضعیت، و نظارت و کنترل بیشتر نیروی انسانی، ایجاد نظم و انضباط مناسب و پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین از جمله اهداف راه اندازی آژانس خدمات مشترکین است.
مهندس رمضانی در ادامه ضمن ذکر چند توصیه و نکته به مدیران آژانس ها گفت: دقت، محاسبه واقعی تلفات، توجه ویژه به وصول مطالبات و تسلط بر اطلاعات، برگزاری جلسه بین مدیران امورها و مدیران آژانس ها، بازدید میدانی و توجه به نیروی انسانی، برگزاری کلاس و دوره های آموزشی، توجه به ایمنی و ارتباط مناسب با مشتری و پرداخت پاداش باید مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: مدیریت ارتباط با مشتری باید به حدی قوی باشد که مشتری در هر لحظه که تمایل داشته باشند در خواست خود را به راحتی ثبت و دریافت نماید. در این مراسم مهندس شریعت داودی معاون خدمات مشترکین نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص پیاده سازی آژانس خدمات مشترکین گفت: ارتباط ناقص پیمانکاران با نیروی انسانی، نظارت ضعیف در قراردادها و همچنین کاهش سطح خدمات باعث شده بود تا هماهنگی بین پیمانکاران با مشکل روبه رو شود و قراردادها موجب واگرایی شده بود اما امروز با راه اندازی این آژانس ها خدمات مشترکین وحدت رویه و استقلال تصمیم گیری وجود دارد. وی ضمن تقدیر از حمایت های مدیر عامل در راه اندازی این آژانس ها گفت: به منظور راه اندازی این آژانس ها علاوه بر جلسات کارشناسی و توجیهی در امورها، کلاس های آموزشی و جلسات پرسش و پاسخ با پرسنل آژانس ها برگزار گردید.و تمامی الزامات مورد نظر به دقت اجرایی گردیده است.
شایان ذکر است در این مراسم و به صورت ویدئو کنفرانس، آژانس های خدمات مشترکین رسماً افتتاح و فعالیت خود را آغاز کردند.
بازدید از آژانس خدمات مشترکین در امور برق ناحیه ثامن، ناوگان خودرویی و انبار برق ثامن از دیگر برنامه های مهندس رمضانی در حاشیه این مراسم بود.