افتتاح تصفیه خانه فاضلاب هوره

در هفته چهاردهم پویش #هرهفته الف – ب_ایران در سال ۱۴۰۰ تصفیه خانه فاضلاب شهر هوره با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس محترم جمهور آقای روحانی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری دکتر روحانی رییس جمهور در ابتدای مراسم با اشاره به اهمیت مسئله آب […]

در هفته چهاردهم پویش #هرهفته الف – ب_ایران در سال ۱۴۰۰ تصفیه خانه فاضلاب شهر هوره با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس محترم جمهور آقای روحانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری دکتر روحانی رییس جمهور در ابتدای مراسم با اشاره به اهمیت مسئله آب و فاضلاب در دولت یازدهم و دوازدهم به تامین آب شرب سالم برای مردم ایران گفت : توجه به دفع بهداشتی فاضلاب هم مهم است که با افتتاح تصفیه خانه فاضلاب هوره در چهارمحال و بختیاری شاخص های بهداشتی افزایش پیدا می‌کند.

دکتر اردکانیان وزیر محترم نیرو هم در این مراسم ویدئو کنفرانس گفت: ارزش سرمایه گذاری طرح های آماده افتتاح امروز ۲۳۸۲ میلیارد تومان است.

در ادامه مهندس پاکروح معاون توسعه و مهندسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت : افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر هوره در استان چهارمحال و بختیاری کمک شایانی به حفظ و ارتقای کیفیت آب رودخانه زاینده رود می کند.

دکتراحمد رضا محمدی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به هزینه کرد نوزده میلیارد تومانی برای احداث این تصفیه‌خانه افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب هوره در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع احداث شده است.

وی افزود: با اجرای سیزده کیلومتر شبکه فاضلاب و همچنین دو کیلومتر خط انتقال ، فاضلاب شهر هوره جمع آوری شده و به تصفیه‌خانه جهت تصفیه هدایت می شود.