افتتاح آژانس خدمات مشترکین امور برق طرقبه و شاندیز

آژانس خدمات مشترکین امور برق طرقبه و شاندیز طی مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد و جمعی از مدیران و معاونان این شرکت در شهر طرقبه افتتاح و راه اندازی شد. به گزارش دفتر روابط عمومی ، این آژانس که اولین آژانس خدمات مشترکین امور برق محسوب می شود با […]

آژانس خدمات مشترکین امور برق طرقبه و شاندیز طی مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد و جمعی از مدیران و معاونان این شرکت در شهر طرقبه افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی ، این آژانس که اولین آژانس خدمات مشترکین امور برق محسوب می شود با هدف رفع موانع تامین برق و تسریع در واگذاری خدمات و همچنین سرعت و دقت در پاسخگویی به متقاضیان ، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و کاهش تلفات انرژی راه اندازی و افتتاح شده است. مهندس رمضانی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در مراسم افتتاح این آژانس با اشاره به تجربه موفق راه اندازی این دفاتر سایر شرکت های توزیع برق گفت: مسئولیت پذیری، توجه به حقوق شهروندان و پیمانکاران و جلوگیری از هزینه ها در این آژانس ها بسیار ضروری است.

امروز اگرچه شرکت توزیه برق مشهد در یک مسیر مناسب در حال حرکت است و وضعیت وصول و تلفات آن نیز در حد متعادل قراردارد اما باید در این مسیر ، بیشتر و بهتر فعالیت کنیم . وی در ادامه دستیابی به اهداف و شاخص ها را خاطر نشان کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف و نتایج لازم باید چابک تر و چالاک تر عمل کنیم و امیدواریم با راه اندازی این آژانس ها ، وضعیت موجود به مراتب بهتر شود.

وی توجه به بهره وری و مدیریت را در این آژانس ها ضروری عنوان کرد و گفت تمامی هزینه ها در این آژانس ها باید کاملا مشخص و شفاف باشد ضمن اینکه از توجه به بهره وری نباید غفلت کرد و در این راستا کنترل و نظارت ها نیز بسیار ضروری می باشد. مهندس شریعت داودی معاون خدمات مشترکین نیز در این مراسم گفت: هر سازمانی برای بهبود وضعیت خود باید به دو دیدگاه مستمر و مهندسی مجدد فرایند کار توجه کند و خانه تکانی اساسی در فرآیند کارها از جمله ضروریات هر سازمان محسوب می شود.

شایان ذکر است تمامی خدمات مشترکین اعم از فروش انشعاب ، خدمات پس از فروش ، قرائت لوازم اندازه گیری ، بازرسی و….در این آژانس ارائه می شود.

گفتنی است: امور برق ناحیه طرقبه و شاندیز وظیفه تامین برق به  ۵۵ هزار مشترک در شهرهای طرقبه و شاندیز و ۳۸ روستا را بر عهده دارد.