اطلاع رسانی خاموشی مشترکین برق مشهد

شرکت توانیر به منظور رفاه حال مشترکین و با هدف ارائه خدمات سریع تر و بهتر و همچنین حذف مراجعات حضوری، اقدام به راه اندازی اپلیکیشن برق من کرده است. یکی از خدمات و امکانات اپلیکیشن برق من، اطلاع رسانی درباره خاموشی مشترکین است بدین منظور که مشترکین می توانند همه روزه به این اپلیکیشن […]

شرکت توانیر به منظور رفاه حال مشترکین و با هدف ارائه خدمات سریع تر و بهتر و همچنین حذف مراجعات حضوری، اقدام به راه اندازی اپلیکیشن برق من کرده است.

یکی از خدمات و امکانات اپلیکیشن برق من، اطلاع رسانی درباره خاموشی مشترکین است بدین منظور که مشترکین می توانند همه روزه به این اپلیکیشن مراجعه و نسبت به مشاهده اطلاعات لازم در مورد مدیریت اضطراری بار اقدام کنند.

از آنجا که این اطلاعات می تواند به صورت مناسبی در اختیار مشترکین قرار گیرد و با توجه به ویژگی ها و نقش این اپلیکیشن، مهندس رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد با حضور در جلسه مدیران فنی شرکت، گفت: امروزه مردم جهت کسب اطلاع و آگاهی از اخبار و رویدادهای روز جامعه همواره از فضای مجازی و سامانه ها و سایت ها استقبال می کنند و اپلیکیشن برق من بدلیل برخورداری از امکانات و تمهیدات لازم، مورد استقبال مردم و مشترکین برق قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ ناگزیر به اعمال خاموشی در مشهد هستیم و به همین جهت جدول خاموشی ها ترسیم شده است، گفت: توزیع برق مشهد در شبکه های اجتماعی و سایت شرکت اقدام به اطلاع رسانی کرده است و سعی خواهیم نمود نقاط قوت و ضعف در مسیری که امکان خطا برای مردم وجود دارد به طور کامل حذف شود.

وی گفت: جدای از این جدول و ترسیم بلوک ها و روزهای خاموشی در هر منطقه ای از شهر مشهد، وجود یک نقشه خاص با هدف امکان اطلاع از برنامه خاموشی از طریق شناسه قبض مشترک می تواند دسترسی مردم به برنامه خاموشی را آسان تر کند.

تمام تلاش ما این است که اطلاع رسانی به مشترکین با توجه به شرایط خاص امروز جامعه و با رعایت همه جوانب، دقیق تر انجام شود و آگاهی آنها از طریق بلوک بندی و بویژه نقشه و پیاده سازی آن در فضای اپلیکیشن برق من انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخی مشترکین که دارای چند اشتراک هستند و ممکن است در چند بلوک قرار گرفته و دچار مشکل شوند، گفت: برای رفع مشکلات موجود ضمن تفکیک چنین اشتراک هایی سعی خواهیم کرد با تغییر بلوک ها و گرافیک آن روی سایت و با ارسال پیامک و اطلاع رسانی لازم و همچنین ایجاد نقشه ویژه در اپلیکیشن مردم بتوانند از برنامه های خاموشی بهتر مطلع شوند.

مهندس رمضانی در ادامه با تأکید بر این نکته که مشترکین با ورود به سایت و اپلیکیشن برق من باید از میزان خاموشی و رعایت عدالت مطلع شوند گفت: تلاش می کنیم تا میزان خاموشی های هر بلوک در روز با رعایت عدالت برای همه، مشخص شود به گونه ای که خاموشی تمام مشترکین به یک نسبت باشد.

وی ادامه داد، نباید میزان خاموشی در هر بلوک با بلوک دیگر متفاوت باشد و از نظر ما هیچ تفاوتی بین مشترکین وجود ندارد و امیدواریم با ارائه گزارش های متفاوت در بازه های زمانی ۱۰ روزه و یک ماهه و همچنین در پایان پیک بار تابستان ۱۴۰۰ بتوانیم پاسخگوی مردم عزیزمان باشیم.