اطلاعیه فراخوان انتخاب و انتصاب مدیران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی :انتخاب و انتصاب مدیران در جهت راهبرد شایسته گزینی با رویکرد فراخوان عمومی صورت خواهد گرفت . به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان، مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب فاضلاب با بیان این‌که انتخاب و انتصاب مدیران در جهت راهبرد شایسته گزینی با رویکرد […]

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی :انتخاب و انتصاب مدیران در جهت راهبرد شایسته گزینی با رویکرد فراخوان عمومی صورت خواهد گرفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان، مهندس ایمانلو مدیر عامل شرکت آب فاضلاب با بیان این‌که انتخاب و انتصاب مدیران در جهت راهبرد شایسته گزینی با رویکرد فراخوان عمومی خواهد بود، خبر از درج اطلاعیه فراخوان و انتخاب و انتصاب مدیران برای هفت پست مدیریتی داد .
وی افزود :در جهت راهبرد شایسته گزینی و ایجاد فرصت‌های برابر برای انتخاب افراد توانمند و علاقه‌مند به ایفای نقش مؤثر در مدیریت دفاتر و امور شهرستان‌ها شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی از متقاضیان واجد شرایط عمومی و تخصصی علاقه‌مند خدمت‌گزاری برای پست مدیریتی آب و فاضلاب مرند ، سراب ،میانه،جلفا-هادیشهر ،سهند،ملکان،مدیر مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE دعوت به همکاری نموده است و امیدآن می رود بتوانیم نیروهای شایسته و توانمند را در عرصه های مدیریتی شاهد باشیم .