اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب منطقه شاهین شهر

مدیر آب و فاضلاب شاهین شهر از اصلاح شبکه های فرسوده فاضلاب در سطح شهر شاهین شهر و همچنین توسعه شبکه فاضلاب شهر های گز وگرگاب خبر داد.

مدیر آب و فاضلاب شاهین شهر از اصلاح شبکه های فرسوده فاضلاب در سطح شهر شاهین شهر و همچنین توسعه شبکه فاضلاب شهر های گز وگرگاب خبر داد.

به گزارش برقآب، شاهرخ شریفی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در اقطار ۲۰۰، ۳۰۰ و۴۰۰ میلیمتر در شهرهای گز وگرگاب اجرا شده است اعلام کرد: با اجرای شبکه های مذکور تقریبا صد درصد شبکه های فاضلاب شهر گز تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و عملا” شهر گز را می توان به عنوان شهر سبز معرفی نمود.

وی با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب گرگاب گفت: در شهر گرگاب نیز با اجرای حدود ۸ کیلومتر شبکه فاضلاب می توان گفت در حال حاضر حدود ۸۰ درصد شبکه فاضلاب شهرگرگاب تکمیل شده است و پس از احداث و بهره برداری از ایستگاه پمپاژ گرگاب، شبکه فاضلاب در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت و امکان واگذاری بیش از ۳۰۰۰ انشعاب فاضلاب فراهم می گردد.

مدیر آبفای شاهین شهر افزود: با پیگیری هایی که در حال انجام می باشد و در صورت مرتفع شدن مشکلات حاشیه ای، امید است طی سه ماهه اول سال جاری عملیات اجرایی احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب گرگاب نیز آغاز شود.

وی با بیان اینکه درحال حاضر اصلاح بیش از ۳ کیلومتر شبکه اصلی فاضلاب بلوار طالقانی و بلوار شهید منتظری در اقطار ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰، و ۱۴۰۰ میلیمتر از رو به روی ساختمان داگستری تا تقاطع خیابان نبوت درعمق متوسط ۸ متر در دست اجراء است تصریح کرد: هم اکنون پروژه احداث و بهره برداری از حوضچه مخصوص تقاطع خطوط انتقال فاضلاب خیابان های امام، منتظری و طالقانی نیز فعال می باشد .

مدیر آبفای شاهین شهر اعلام کرد: طی دو سال گذشته حدود ۵ کیلومتر از شبکه های فرسوده و حادثه خیز خیابان های حافظ، مخابرات، سعدی، رازی، مدرس، فلکه امیرکبیر، نظامی و…. دراقطار ۲۰۰ تا ۶۰۰ میلیمتر اصلاح شده ودر مدار بهره برداری قرار گرفته است، ضمن اینکه پروژه اصلاح شبکه فاضلاب فلکه دفاع مقدس که یکی از مطالبات مهم ساکنین این منطقه بود نیز به بهره برداری رسید.

شریفی گفت: با درمدار بهره برداری قرار گرفتن شبکه داخلی و خط انتقال آب و فاضلاب شهرک برکت ۱۰۲ خانوار تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب قرار گرفتند.
گزارشی از اقدامات اخیر که در حوزه حل معضل زاینده‌رود انجام شده به‌زودی به اطلاع مردم خواهد رسید.