مدیرعامل آبفا استان خبر داد:

اصلاح و توسعه بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه های آب شهری و روستایی

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: طی سالجاری عملیات اصلاح 8.2 کیلومتر و توسعه 21.4 شبکه های آب شهری و اصلاح 7.9 کیلومتر و توسعه 14 کیلومتر شبکه آب روستایی در استان طی سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان مهندس محمد فرهاد با اعلام این مطلب اظهار کرد: بیشترین میزان عملیات اصلاح شبکه آب شهری در تیرماه به میزان ۱۶۵۰ متر و در بخش روستایی در مهرماه به میزان ۴ هزار و ۷۰ متر بوده است.

وی افزود: بیشترین میزان اصلاح شبکه آب شهری مربوط به شهرستان سنندج با ۴ هزار و ۱۵۰ متر و بیشترین میزان اصلاح شبکه آب روستایی مربوط به شهرستان دهگلان با یک هزار و ۱۱۰ متر بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: همچنین در سالجاری تاکنون ۲۱ هزار و ۴۰۰ متر عملیات توسعه شبکه های آب شهری و ۱۳ هزار و ۹۴۰ متر نیز عملیات توسعه شبکه های آب روستایی انجام شده است که بیشترین عملیات توسعه شبکه آب شهری در شهرستان مریوان با ۹ هزار و ۲۶۰ متر و بیشترین عملیات توسعه شبکه آب روستایی در شهرستان سنندج با ۷ هزار و ۵۰۰ متر بوده است.

مهندس فرهاد در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای این اقدامات زمینه خدمات رسانی بهتر به شهروندان و همچنین جلب رضایت بیشتر آنها فراهم شود.