اصلاح و بهسازی شبکه برق منطقه ۱۷ تهران

طی بازدید مشترک مدیران شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و شهرداری منطقه ۱۷ تهران، وضعیت شبکه توزیع برق در این منطقه، بازدید شده و تسریع در درخواست های تامین برق و بهسازی برخی از نقاط شبکه برق این منطقه، در دستور کار قرار گرفت. در راستای رصد و رسیدگی میدانی به درخواست های شهروندان […]

طی بازدید مشترک مدیران شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و شهرداری منطقه ۱۷ تهران، وضعیت شبکه توزیع برق در این منطقه، بازدید شده و تسریع در درخواست های تامین برق و بهسازی برخی از نقاط شبکه برق این منطقه، در دستور کار قرار گرفت.

در راستای رصد و رسیدگی میدانی به درخواست های شهروندان در بخش خدمات حوزه برق،کامبیز ناظریان قائم مقام مدیرعامل این شرکت و داود لطفی؛ شهردار منطقه ۱۷ تهران، با همراهی جمعی از مدیران شهرداری، محمد شهریاری؛ معاون امور مناطق برق شمالغرب تهران، علی محمد جعفری آذر مدیر منطقه برق بهمن و محمدرضا مرادی مدیر منطقه برق رودکی از وضعیت شبکه توزیع برق و طرح های در حال احداث منطقه ۱۷ تهران، بازدید کردند.
بر اساس این گزارش؛ روند جابه جایی پست برق مهرگان، تامین برق مجموعه ورزشی دارالشهدا، انتقال تیرهای برق معارض، تامین برق نقاط حساس شهری، تقویت و تامین روشنایی معابر و پاتوق های محلات در این بازدید مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.