اصلاح ساختارسازمانی گام موثری در ارتقاء بهره وری و شکوفایی روزافزون صنعت آبفا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در مراسم معارفه معاون منابع انسانی و تحقیقات و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری ، شکوفایی روز افزون این صنعت را در ارتقای بهره وری و تغییر ساختار سازمانی دانست.

حسین اکبریان نیروی انسانی متخصص و متعهد را  سرمایه اصلی هر شرکتی و سازمانی  دانست و اعلام کرد: باید مسئولانی که در معاونت منابع انسانی مشغول به فعالیت هستند با سعه صدر و خوش رویی پاسخگویی نیازهای به حق و قانونی متقاضیان باشند.

وی ارتقای بهره وری را مستلزم برنامه ریزی دقیق و مناسب در جهت استفاده از توان ، تخصص و دانش نیروی انسانی برشمرد و عنوان کرد: مسئولان امر باید با شناسایی و استفاده از ظرفیت متخصصان و نخبگان مسیر  شکوفایی صنعت آبفا را در استان اصفهان بیش از پیش فراهم نمایند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان بهره مندی از توان جوانان را گره گشای بسیاری از مشکلات برشمرد و عنوان کرد: عرصه فعالیت را باید بیش از گذشته برای جوانان مهیا کرد چرا که دیدگاه جدید و به روز جوانان خوش فکر موجب  بهبود مستمر کارها و ارتقای سطح خدمات می شود.

اکبریان مشارکت نیروی انسانی جوان را در تصمیم گیری ها مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت: آبفای استان اصفهان بر فعالیت جهادی مبتنی بر دانش تاکید بسیار دارد و این مهم حاصل نمی شود مگر از توان تخصصی جوانان متعهد و خوش فکر بیش از پیش استفاده شود.

در ادامه این مراسم مجتبی قبادیان معاون پیشین منابع انسانی وتحقیقات آبفای استان اصفهان به  فعالیت های صورت گرفته  در این بخش اشاره کرد و اظهار داشت:سعی شد که وظایف محوله به نحو احسن انجام گیرد که در وهله اول رضایت خدا و سپس رضایت متقاضیان حاصل شود این درحالیست که با ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری  و روستایی نه تنها یکپارچگی نیروی انسانی در آبفای استان اصفهان انجام گرفت بلکه  ، تغییر وضعیت ایثارگران و نیروهای غیر رسمی مشمول همچنان در دستور کار قرار دارد.

سپس کاظم جعفری معاون پیشین برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری  آبفای استان اصفهان به برخی از برنامه های خود در این بخش اشاره کرد گفت:چشم اندازی برای مدیریت هزینه و افزایش درآمد دردستور کار قرار گرفته  ونیز برنامه های مدونی در زمینه جذب سرمایه برای توسعه فعالیت های عمرانی آبفا طراحی و پیاده سازی شده است.

گفتنی است: در این مراسم مجتبی قبادیان به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری و کاظم جعفری به عنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان معرفی شدند.