اصلاح خطوط فرسوده در شهرستان گراش

شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با تعمیرات فراگیر، موفق به اصلاح خطوط فرسوده و نیاز به تعمیرات در منطقه علی آباد بخش ارد شهرستان گراش شد.

 

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس؛ مدیر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای اجرای تعمیرات فراگیر خطوط پرعارضه، براساس هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده فیدر فشار متوسط چاه کشاورزی از ایستگاه فداغ جهت اجرای عملیات انتخاب گردید. محمدرضاکریمی ادامه داد: این عملیات با حضور ۵ اکیپ اجرایی، شامل۱۷ نفر پرسنل عملیاتی، سه دستگاه بالابر و سه خودرو عملیاتی در منطقه ارد اجرا گردید.

وی یادآورشد: این عملیات ضمن کمک به افزایش امنیت و پایداری شبکه برق در منطقه در ارتقاء سطح آمادگی و افزایش توانایی های تیم‌های فنی در مواجهه با حوادث غیرمترقبه تاثیر به سزایی خواهد داشت.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان گراش نیز در ادامه اظهار داشت: در راستای ایمن سازی شبکه برای شهروندان و رفع کانون های خطر و همچنین شناسایی نقاط قابل بهبود، عملیات تعمیرات فراگیر انجام گرفت.
قدرت الله فانی، در تشریح روند این عملیات بیان داشت: در ابتدای عملیات تجهیزات ایمنی و ابزارکارگروه های اجرایی توسط کارشناسان ایمنی بازدید و کنترل شد و سپس ضمن توجیه نیروهای عملیاتی در خصوص نحوه اجرای کار منطقه عملیاتی هرگروه تعیین و اجناس مورد نیاز تحویل آنها گردید.

وی افزود: در پایان عملیات تعداد ۴۰ مقره سوزنی و ۲۳ مقره بشقابی معیوب تعویض شده و ۶۱ باندینگ فرسوده اصلاح و ۱۸ ناودانی رأس تیرکوتاه نیز تعویض گردیدند. فانی یادآورشد: همچنین ۴۰ مورد جمپر با سطح مقطع نامناسب و دارای اتصال سست تعویض و نوسازی گردید. مدیرتوزیع نیروی برق شهرستان گراش ابراز امیدواری کرد با انجام اقدامات جهادی و مشارکت همکاران اجرایی و فنی بتوانیم ضمن تامین برق پایدار و مطمئن، رضایتمندی مردم را نیز فراهم آوریم.