استقرار نظام مدیریت دانش

در سومین جلسه کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی در سال ۱۴۰۰ که با حضور مدیرعامل شرکت و سایر اعضاء برگزار شد، استقرار نظام مدیریت دانش در شرکت مورد تاکید قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیرعامل و رئیس کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی شرکت در این جلسه اظهار […]

در سومین جلسه کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی در سال ۱۴۰۰ که با حضور مدیرعامل شرکت و سایر اعضاء برگزار شد، استقرار نظام مدیریت دانش در شرکت مورد تاکید قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیرعامل و رئیس کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی شرکت در این جلسه اظهار کرد: دانش کسب شده توسط افراد در طول خدمت و همچنین در اجرای پروژه های عمرانی، بسیار ارزشمند بوده و می بایست فرآیندی برای حفظ و نگهداری این دانش و انتقال آن به سایر همکاران، طراحی و به کار گرفته شود.
سیدمحسن حسینی افزود: استقرار نظام مدیریت دانش در شرکت، منجر به صرفه جویی در هزینه ها، افزایش سرعت خدمت رسانی به مردم و افزایش بهره وری شرکت خواهد شد.
عبدالکریم خرمالی رئیس گروه توسعه مدیریت نیز ضمن ارائه نظام نامه مدیریت دانش دستگاه های اجرایی، بر تعریف چشم انداز و برنامه های اجرای مدیریت دانش، توسعه فرهنگ مدیریت دانش بین کارکنان و بهره گیری از ساز و کارهای انگیزشی در این حوزه تاکید نمود.