سیستم های مدیریت کیفیت، پایه و اساس فعالیت تضمین کیفیت هستند

در جلسه استقرار نظام مدیریتی مطرح شد

به گزارش برقاب،جلسه تشریح پروژه استقرار نظام مدیریتی در راستای بهبود عملکرد و توسعه پایدار سازمان با حضور محمد مرادی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، معاونین شرکت و مدیران دفاتر مستقل و مشاور پروژه علی شاهینی در محل سالن کنفرانس شرکت برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه محمد مرادی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ضمن تبریک دهه مبارک فجر،گفت: به کارگیری یک سیستم مدیریت کیفیت، یک تصمیم استراتژیک برای سازمان است که به سازمان کمک می نماید تا عملکرد کلی خود را بهبود داده و یک مبنای منطقی برای فعالیت های توسعه پایدار فراهم نماید.

مرادی در خصوص لزوم استقرار سیستم های مدیریتی و نقش آن ها در چابک سازی و بهره وری سازمان برحمایت کامل شرکت در پیاده سازی آخرین سیستم های نوین مدیریتی تاکید کرد و اظهار کرد: این استاندارد یک ابزار قدرتمند برای بهبود عملکرد سازمان است که چارچوب ها و راهنمایی های لازم برای کمک به سازمان جهت برآورده کردن انتظارات قانونی را ارائه می دهد.

وی بیان کرد: سیستم های مدیریت کیفیت، پایه و اساس فعالیت تضمین کیفیت هستند، سیستم مدیریت کیفیت به سازمان کمک میکند تا فرآیند های خود را ساده کند، خطاها را کاهش دهد و ارتباطات داخلی را بهبود بخشد.

در ادامه جلسه شاهینی مشاور پروژه به نقش سیستم و هدف مدیریت کیفیت در ایجاد چابک سازی، بهره وری، ایجاد رضایتمندی در مشتریان، کارکنان و افزایش توانایی پاسخگویی به جامعه پرداخت و گفت: در حال حاضر دامنه استقرار سیستم شامل حوزه ستادی، امور برق مرکزی، برق شهرستان اسلام آباد غرب و برق شهرستان پاوه است که در سنوات آتی در طرح توسعه سیستم مدیریت  سایر امورها را  نیز در بر خواهد گرفت.

وی گفت : این پروژه در مدت هشت ماه و در قالب هفت  فاز صورت خواهد گرفت که شامل شناخت وضعیت موجود، طراحی تشکیلات اجرایی پروژه ، برگزاری دوره های آموزشی، طراحی و تدوین مستندات،ارزیابی سیستم مدیریت کیفیت و ممیزی نهایی خواهد بود.