استقرار میز ارتباطات مردمی برق تبریز در آستانه سفر رئیس جمهور

در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان، میز ارتباطات مردمی شرکت توزیع نیروی برق تبریز با حضور معاونان این شرکت و نمایندگان وزارت نیرو و شرکت توانیر آغاز به کار کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی با اشاره به سفر رئیس جمهوری دولت مردمی به استان اظهار کرد: در آستانه این سفر و به منظور پاسخگویی هرچه بهتر به درخواست‌ها و شکایات مراجعه کنندگان میز ارتباطات مردمی به صورت حضوری و الکترونیکی با حضور نمایندگان وزارت نیرو برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز افزود: میز ارتباطات مردمی شرکت توزیع نیروی برق تبریز به صورت مشترک با دیگر شرکت های صنعت آب و برق حاضر در استان در محل سالن مجموعه خدماتی فرهنگی آذرآب واقع در شهرک ولیعصر تبریز خیابان کریمخان برپا شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع جزو اولویت های مورد تاکید وزیر محترم نیرو و شرکت توانیر و برق تبریز بوده ادامه داد: مشترکان تحت پوشش این شرکت در شهرستان های تبریز (سردرود، باسمنج)، اسکو (ایلخچی سهند) وآذرشهر(گوگان ،ممقان) می توانند به صورت حضوری با مراجعه به این مرکز یا از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ درخواست ها، شکایات و مشکلات خود را مطرح کنند.
وی تاکید کرد: همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز مستقر در مرکز میز ارتباطات مردمی در کنار نمایندگان وزارت نیرو و شرکت توانیر آماده پاسخگویی بدون واسطه به مشترکان محترم هستند.