استفاده از عملیات خط گرم به منظور اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق شهرستان سمنان

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان از اجرای عملیات خط گرم، به منظور اصلاح و بهینه سازی شبکه و تاسیسات برق به منظور افزایش رضایت مندی مشترکان خبر داد.

مهدی پاک طینت گفت: در این طرح، بدون اعمال خاموشی به مشترکان، اکیپ خط گرم این مدیریت، نسبت به رفع اشکالات شبکه فعالیت می نماید و در طی مدت ۶۸ روز کاری این گروه در طی سال جاری، ۱۶۲ مگاوات ساعت صرفه جویی را به همراه داشته است.

وی افزود: آچارکشی یک هزار و ۴۳۲ مورد انواع اتصالات در شبکه، اصلاح یک هزار و ۴۷ مورد جمپر، نصب مقره سوزنی با میله مقره، ۹ مورد فرم دادن و تنظیم جمپر هر فاز، شاخه زنی اضطراری به تعداد ۳۹۰ اصله جهت جلوگیری از اتصالی و قطعی های برق گذرا و ناخواسته، تعویض کاور کنسول و کاور مقره سوزنی، تعویض سه سِت کات اوت فیوز و ۱۱ عدد میله مقره کناری و راس تیری و بستن ۹ مورد ارتباط هر فاز، به عنوان بخشی از اقدامات گروه خط گرم این مدیریت است.

وی یادآور شد: آچارکشی ۴۸ سِت اتصالات اعم از سکسیونر، رکلوزر و اتوبوستر و هفت دستگاه پست هوایی و هشت سِت سرکابل هوایی، بازکردن ۱۲ ارتباط هر فاز، برداشتن پنج مورد اشیای مازاد از روی شبکه، بستن ارتباط ترانس به شبکه، تعویض برق گیر معیوب و ۲۹ مورد سیم اصلی، از دیگر فعالیت های صورت پذیرفته توسط اکیپ خط گرم در برق شهرستان سمنان محسوب می شود.