استاندار فارس با ارسال لوح تقدیر از مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس قدردانی کرد

استاندار فارس با ارسال لوح تقدیر از مدیر عامل شرکت آبفا فارس به پاس خدمات و اهتمام اثر بخش در اجرای طرح های آب و فاضلاب در سطح استان و کسب رتبه ی برتر در بین شرکت های آبفا سراسر کشور قدردانی کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با ارسال لوح تقدیر از علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان به پاس خدمات و اهتمام اثر بخش در اجرای طرح های آب و فاضلاب در سطح استان و کسب رتبه ی برتر در بین شرکت های آبفا سراسر کشور قدردانی نمود.
در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: بدینوسیله از خدمات و اهتمام اثر بخش جنابعالی و سایر همکاران در اجرای طرح های آب و فاضلاب در سطح استان و کسب رتبه ی برتر در بین شرکت های آبفا سراسر کشور قدردانی می نمایم.
لازم به توضیح است: همسو با سیاست های دولت مردمی ایران قوی، با مدیریت و پیگیری مستمر مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و تلاش مجدانه ی کارکنان این شرکت، در دو سال اسقرار دولت سیزدهم، این شرکت نه تنها در ارائه خدمات ذاتی و رسالت سازمانی خود مبنی بر تهیه و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی و همچنین جمع آوری، انتقال و دفع بهداشتی فاضلاب شهری و روستایی در این استان می باشد موفق بوده و جهش های قابل توجهی داشته است، در حوزه های مختلف فنی- مهندسی، عمرانی و پژوهشی نیز طرح های گسترده ای را به مرحله ی اجرا گذاشته و موفقیت های بسیاری را کسب نموده است که اجرای طرح ها و پروژه های گسترده ی آبرسانی در استان پهناور فارس، علی رغم موانع و مشکلات ناشی از خشکسالی های سنواتی و همچنین موانع مالی و ساختاری، جز با مجاهدت شبانه روزی مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت و حمایت های وزیر نیرو و استاندار فارس محقق نمی گردید. از جمله طرح های مورد اشاره میتوان به آبرسانی به مجموعه بالاده شهرستان کازرون، روستاهای شرق مرودشت، مجموعه ی روستایی خانه کت و قشم قاوی استهبان، طرح آبرسانی به ۸ شهر و ۵۰ روستای شهرستان های داراب، زرین دشت و فسا و نیز اجرای طرح های ضربتی جهت تامین آب شهرهای کازرون، فیروزآباد، فراشبند، خرامه، نیریز و ده ها طرح کوچک و بزرگ در روستاهای استان نام برد. همچنین طراحی و اجرای بیش از ۵۵۴ کیلومتر خط انتقال آب، ۷۵۵ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه داخلی آب ، احداث مخزن ذخیره ی آب با ظرفیت ۵۹۶۰۰ متر مکعب ، حفر تجهیز، برق رسانی، کف شکنی و مهندسی مجدد ۲۸۰ حلقه چاه و همچنین آبرسانی به مناطق محروم و روستایی در قالب جهاد آبرسانی بوده است. در این خصوص شرکت آبفا فارس نه تنها با بهره گیری از اعتبارات ملی بلکه از ظرفیت کمک خیرین، بسیج سازندگی، اعتبارات ماده ۵۶ و بنیاد برکت نیز جهت اجرای این طرح ها بهرمند شده است. همچنین تکمیل عملیات احداث۵ واحد تصفیه خانه فاضلاب طی یکسال اخیر را می توان نقطه عطفی در بهره برداری از پروژه های زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب دانست. در همین خصوص خوشبختانه با پیگیری های مدیر عامل شرکت آبفا فارس، مدت زمان اخذ تسهیلات بانک توسعه ی اسلامی جهت اجرای تاسیسات فاضلاب در ۶ شهر استان تمدید گردیده که نوید بخش توسعه ی سرانه ی بهره مندی مردم استان از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب و احداث چندین طرح بزرگ زیست محیطی فاضلاب در شهرستانهای استان می باشد. از دیگر پیشرفتهای شرکت آبفا استان فارس می توان به اقدامات مناسب و گسترده در حوزه های مهندسی و فنی، پژوهشی و همچنین دانش بنیان کردن شرکت و استفاده از امکانات و تجهیزات جدید در راستای خدمات رسانی در حوزه های آبرسانی و دفع بهداشتی فاضلاب اشاره نمود.
با راهبریهای مدیر عامل جهادی شرکت آبفا فارس و تلاش کارکنان این شرکت در راستای آبرسانی مدوام و بدون وقفه، با وجود همه مشکلات ناشی از خشکسالی و کم شدن آب در حوزه های آبریز برخی از سدها در استان، حضور و تعامل مناسب مدیران با مردم و مسولین استان در راستای درک متقابل و حل موضوعات مختلف جهت عبور از تنش های آب در تابستان دو سال اخیر بوده است. به طوری که در غالب نقاط شهری و روستایی در استان با اقدامات مناسب و به موقع شرکت آبفا فارس و سقایان این شرکت از بروز تنش و مشکل حاد جلوگیری گردید.