با حضور معاون وزیر صمت و استاندار کرمانشاه:

از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ستاد تسهیل تجلیل شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در این آیین از مهندس محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به واسطه همکاری و همراهی برای اجرای مصوبات ستاد تقدیر به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهارداشت: تمامی مصوبات ستاد تسهیل مربوط به شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه کاملا اجرایی شده است.

مهندس مرادی خاطرنشان ساخت: این شرکت جهت راه اندازی مجدد کارگاه‌های تولیدی که نیاز به تامین برق و ایجاد مجدد تجهیزات برقی جدید داشتند اقدام کرده است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال تولید، اشتغال و دانش بنیان در خصوص کارگاه های بدهکار هزینه های برق تقسیط و همکاری لازم با این شرکت ها صورت گرفته است. کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ پس از استان‌های تهران و خراسان رضوی بیشترین جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار کرده است.

کارگروه تسهیل استانها از دو مرکز وزارت صمت و وزارت کشور رصد و پیگیری می شود که با توجه به شاخص‌های تشکیل جلسات حضور استاندار و معاونین در جلسات، مصوبات اجرا شده و سرانه اشتغال بواسطه احیاء واحدهای تولیدی، کرمانشاه با امتیاز۱۹٫۲ در رتبه نهم  کشور قرار گرفته است. در ۷ ماهه امسال نیز ۷۷ جلسه برگزار گردید که در این جلسات ۴۷۳ پرونده صنعتی کشاورزی و گردشگری مطرح شد. ۷۵ درصد مصوبات مربوط به تامین مالی و بدهی های معوق، ۱۱ درصد به زیرساخت‌های آب برق گاز و زمین، ۶درصد تامین اجتماعی و امور مالیاتی و هشت درصد نیز موارد متفرقه محیط زیست حقوقی گمرکی و غیره است.

گفتنی است، رفع مشکلات این واحدها و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع به تثبیت اشتغال ۲هزارنفر کمک کرده است و ۷۲۰ نفر نیز با احیا و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی مشغول به کار شده‌اند.