از برگزیدگان چهارمین دوره طرح «کودکان حافظ انرژی» شهرستان راور تجلیل شد

با حضور معاون هماهنگی برق شهرستان ها ، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان راور ، مدیر دفتر مدیریت مصرف از دانش آموزان راوری برتر در چهارمین دوره طرح کودکان حافظ انرژی  تجلیل شد.

حمید علیزاده مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان صبح امروز در مراسم تقدیر از برترین های طرح «کودکان حافظ انرژی» در شهرستان راور اظهار کرد: در مدیریت مصرف انرژی برق تمام تلاش ما این است که بتوانیم در پیک بار تابستان خاموشی های احتمالی را به حداقل برسانیم و این موضوع به واسطه مصرف بی رویه است که توسط بخش های مختلف رخ می دهد.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف نیازمند همکاری همه مشترکین در سطوح مختلف اعم از خانگی، تجاری ، کشاورزی و صنعتی است اظهارداشت: برق بر اساس نیاز مصرف تولید می شود و نمی توان آن را ذخیره کرد گاهی مصرف بیشتر از تولید می شود که باید مصرف برق را مدیریت کرد.
علیزاده با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مصرف انرژی برق مربوط به ادارات و دستگاه های اجرایی استان میباشد ، گفت: با توجه به تجهیز مشترکین اداری به کنتور هوشمند ، مصرف این مشترکین در پیک بار به صورت متمرکز پایش مبشود و درصورت عدم رعایت سقف مصرف تعیین شده برق ادارات قطع خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری موفق چهارمین دوره طرح «کودکان حافظ انرژی»  مربوط به دانش آموزان کمتر از ۱۳  سال در شمال استان گفت :   آثار دانش آموزی در قالب شعر، کاردستی، نقاشی، اینفوگرافیک ، موشن گرافیک به دبیرخانه جشنواره ارسال و شش نفراز دانش آموزان شهرستان راور موفق به کسب رتبه برتر شدند.

غلامرضا محمودی مدیرآموزش و پرورش شهرستان راور نیز دراین مراسم از عملکرد دفترمدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان به خاطر برگزاری طرح های فرهنگ سازی مدیریت مصرف ویژه دانش آموزان تقدیر کرد و از آمادگی آموزش و پرورش شهرستان راور برای تعامل و همکاری موثر با صنعت برق برای آموزش و فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی برق در مدارس خبر داد.

شایان ذکراست که دراین مراسم همچنین معلمین فعال که بیشترین اثر را در این طرح فرستاده بودند تجلیل شد.