ارزیابی مدیریت دانش بر مبنای مدل KM4D در آبفا آذربایجان شرقی

جلسه ارزیابی روند استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش با حضورتیم ارزیابی انجمن مدیریت ایران و با حضور کارگروه راهبری و استقرار مدیریت دانش شرکت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب استان، در راستای حضور شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در چهارمین دوره جایزه مدیریت دانشی انجمن مدیریت ایران، جلسه ارزیابی […]

جلسه ارزیابی روند استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش با حضورتیم ارزیابی انجمن مدیریت ایران و با حضور کارگروه راهبری و استقرار مدیریت دانش شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب استان، در راستای حضور شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در چهارمین دوره جایزه مدیریت دانشی انجمن مدیریت ایران، جلسه ارزیابی روند استقرار و پیاده سازی این سیستم مدیریتی ، توسط تیم ارزیابی انجمن مدیریت ایران و با حضور کارگروه راهبری و استقرار مدیریت دانش شرکت برگزار شد.
در ابتدای این برنامه گزارشی توسط مهندس عظیم پور، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت پیرامون معرفی شرکت و تشریح سابقه حضور و مشارکت در سیستم های مدیریتی و اهمیت آنها در ارتقاء فعالیتها و فرایند های ارائه خدمات به ذی نفعان ارائه شد.
در این جلسه وی به ضرورت توجه به مدیریت دانش از لحاظ پاسخگویی به چالشهای جدید با ثبت و ضبط دانش های سازمانی برای یادگیری و حذف خطاها و دوباره کاریها اشاره نموده و تدوین مناسب اظهار نامه و تهیه چارچوب مناسب برای ارائه مصادیق نکات راهنما را از نقاط قوت شرکت دراین پروسه دانست که جایزه شرکت با توجه به مستندات ارسالی و جمع بندی تیم ارزیابی در مراسم اختتامیه که بیستم مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد اهداء می شود.
شایان ذکر است مدل مدیریت دانش KM4D در ۶ محور: رهبری و فرهنگ سازمانی ، چرخه دانش ، سرمایه دانشی، فرایندها ، توسعه پایدار و یادگیری و نوآوری توسط انجمن مدیریت ایران طراحی شده و شامل ۱۰۰۰ امتیاز می باشد. روند ارزیابی مدل بر منطق  RADARاستوار بوده و هدف از آن هدایت سازمان‌ها در مسیری است که به طور پایدار و نظام‌مند از تجربیات، نوآوری‌ها و سرمایه‌های فکری خود به طور موثر استفاده نموده و در نهایت خلق ارزش مبتنی بر دانش برای سازمان می باشد.

رفع مشکل آب شهرکشکسرای با اقدامات آبفا

معاون بهره برداری وتوسعه آب شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی خبر از رفع مشکل کمبود آب شرب شهر کشکسراری داد.
مهندس خانی معاون بهره برداری وتوسعه آب شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به حل مشکل آب شرب شهر کشکسرای گفت: شهرکشکسرای یکی از شهرهای شهرستان مرند بوده و با جمعیت ۱۰ هزار نفر و دارای ۳۶۰۰ انشعاب آب می باشد که تامین آب این شهر توسط سه حلقه چاه عمیق انجام می‌شود.
وی ادامه داد: متاسفانه در یک ماه اخیر یکی از چاههای تامین کننده آب شرب در سطح شهر با مشکل ماسه دهی مواجه شد که موجب کاهش ۳۰ درصدی استحصال آب و باعث نارضایتی شهروندان عزیز گردید.
معاون بهره برداری و توسعه آب افزود: خوشبختانه با جلسه ای که با حضور مسئولین شرکت آب وفاضلاب ،فرماندارمحترم و شورای اسلامی شهر و در محل شرکت آب و فاضلاب برگزار شد ، طی صورت جلسه ای مقررشد موقتاً با اجاره یک حلقه چاه از چاههای کشاورزی وارد مدار گردد که خوشبختانه این امر نیز محقق شد و مشکل کمبود آب در سطح شهر مرتفع گردید.
مهندس خانی خاطر نشان کرد: شرکت آب وفاضلاب دستگاه حفاری چاه عمیق را در محل مستقر کرده که با فعالیت مستمر آن ، ظرف مدت یک ماه این چاه به بهره برداری خواهد رسید.