برترین شرکت در صنعت توزیع برق کشور

ارزیابی عملکرد تحقیقات و فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان

در ارزیابی عملکرد تحقیقات شرکت های توزیع برق که توسط شرکت توانیر انجام شد، شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با کسب امتیاز کامل و تحقق ۱۰۰ درصد برنامه حائز رتبه اول در بین شرکتهای توزیع نیروی برق کشور شد.

به گزارش برقآب، ارزیابی عملکرد تحقیقات شرکت‌های توزیع برق توسط شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان را بعنوان شرکت برتر در بین شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور تأیید کرده است. ارتقاء شغلی، آموزش و توسعه مهارت‌های سخت و نرم، بررسی و تغییر در جبران خدمات کارکنان، شایستگی سازی کارکنان، بهبود ارتباطات، ارزیابی برنامه‌های منابع انسانی و ارائه بازخورد و نظرات در مورد عملکرد فردی کارکنان از جمله عواملی هستند که در تحقیقات مورد نظر بوده اند.

تأمین و توزیع برق به عنوان پنجمین صنعت مهم در دنیا شناخته می‌شود و به همین دلیل، ارزیابی عملکرد تحقیقات در این صنعت اهمیت بسیاری دارد. هدف از این ارزیابی، شناسایی و سطح‌بندی عوامل مؤثر بر عملکرد ایمنی در شرکت‌های توزیع نیروی برق و تعیین ارتباط بین آنها است.

در استان هرمزگان، شرکت توزیع نیروی برق با مدیریت ۱۰ درصد از برق مصرفی، قادر به عبور از تابستان پرمصرف است. این امکان با تفاهم، همدلی و هم‌افزایی قابل دست‌یابی است. در بخشی دیگر از مقاله، به توضیح نحوه عبور از تابستان پیش رو در استان هرمزگان پرداخته می‌شود.

مدیریت عملکرد یکی از جنبه‌های مهم و حیاتی در توزیع برق است. باید برنامه‌های اجرایی برای تامین و توزیع برق متناسب با نیازهای فعلی و نیازهای مشترکان تدارک دیده شود. شایستگی سازی کارکنان، آموزش و توسعه مهارت‌های سخت و نرم، ارتباطات مؤثر با کارکنان و ارزیابی عملکرد آن‌ها از جمله عواملی هستند که در ارزیابی عملکرد تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان مورد توجه قرار گرفته‌اند.

در نهایت، با توجه به شرایط دشوار تابستان پیش رو، امکان عبور از این فصل را با مدیریت مناسب ۱۰ درصد از برق مصرفی فراهم می‌شود. با همکاری و همدلی تمامی نیروها، این هدف قابل دست‌یابی است.