ارتقا خدمات رسانی به مردم با تعامل آبفا و شهرداری

در نشست هماهنگی آبفا و  معاونان عمران مناطق ۱۵ گانه شهرداری شهر اصفهان بر همکاری روزافزون این دو نهاد خدمت رسان  تاکید شد. معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به خدمات رسانی پایدار به مردم گفت: همکاری بیشتر شهرداری اصفهان با آبفا در زمینه اخذ مجوزهای حفاری […]

در نشست هماهنگی آبفا و  معاونان عمران مناطق ۱۵ گانه شهرداری شهر اصفهان بر همکاری روزافزون این دو نهاد خدمت رسان  تاکید شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به خدمات رسانی پایدار به مردم گفت: همکاری بیشتر شهرداری اصفهان با آبفا در زمینه اخذ مجوزهای حفاری ، تعامل با متقاضیان انشعابات خاص ، ترمیم آسفالت ، سامان دهی زهکش ها و شبکه های جمع آوری آب های سطحی منجر به ارائه خدمات بهتر به مردم می شود.

ناصر اکبری خواستار سرعت بخشیدن به در یافت  مجوزهای حفاری شد و اعلام کرد: با دریافت سریع تر مجوز

حفاری در خیابان های اصلی و فرعی ، مردم زودتر از خدمات آبفا بهره مند می شوند.

وی افزود: دریافت  به موقع مجوزهای حفاری جهت نصب انشعابات و همچنین توسعه و اصلاح  شبکه های آب و فاضلاب ، در رضایت مندی مردم از خدمات رسانی دستگاه ها بسیار موثر است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ترمیم به موقع آسفالت را یکی از مطالبات

مردم دانست و عنوان کرد: پس از اجرای پروژه های آبفا در سطح استان ،  ترمیم به موقع آسفالت یکی از مطالبات

مردم است ،  که این امر همکاری بیش از پیش آبفا و شهرداری را می طلبد.

اکبری به سامان دهی زهکش ها و شبکه های جمع آوری آب های سطحی اشاره کرد و اظهار داشت: برای این که در زمان بارندگی ، مردم دچار پس زدگی شبکه فاضلاب نشوند سامان دهی زهکش ها و شبکه های جمع آوری آب های سطحی شهرداری اصفهان امری ضروری به نظر می رسد.

در ادامه این جلسه معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: هر چه تعامل و همکاری شهرداری با آبفا گسترده تر  باشد ، رضایت مندی مردم از دستگاه های خدمات رسان بیشتر می شود.

ایرج مظفر ادامه داد: شهرداری اصفهان برای این که مردم با هزینه کمتر و سرعت بیشتر از خدمات آبفا بهره مند شوند ، مثل همیشه  نهایت همکاری را با این دستگاه خدمات رسان خواهد داشت.

وی به ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: ارائه خدمات به صورت غیر حضوری در دریافت به موقع مجوز  ازسوی شهرداری ها  موثر است.

شهرداری اصفهان اجرای شبکه زهکش و کانال جمع آوری آب های سطحی  و چاه های جذبی شهرداری در مجاورت شبکه آب و فاضلاب شرب شهری

دم اجرای شبکه زهکش و کانال جمع آوری آب های سطحی  و چاه های جذبی شهرداری در مجاورت شبکه آب و فاضلاب شرب شهری

با دریافت خذ م اخذ مجوز حفاری خیابان های اصلی

اخذ مجوز حفاری خیابان های اصلی

جوز حفاری خیابان های اصلی