ارتقای فرهنگ عمومی جامعه در بخش آب و آشنایی با پیشینه آب

امام جمعه موقت شهرستان گرگان در بازدید از گنجینه آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: ایجاد چنین موزه هایی می تواند در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه در بخش آب و آشنایی آنان با پیشینه آب در استان موثر باشد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت […]

امام جمعه موقت شهرستان گرگان در بازدید از گنجینه آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: ایجاد چنین موزه هایی می تواند در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه در بخش آب و آشنایی آنان با پیشینه آب در استان موثر باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت شهرستان گرگان در بازدید از موزه آب شرکت آب منطقه ای گلستان اظهار کرد: اهتمام بر تکمیل چنین موزه هایی در استان و گسترش آنان در غنای فرهنگی جامعه موثر است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان  نیز در این بازدید اظهار کرد: موزه آبی که در سطح شرکت آب منطقه ای ایجاد کرده ایم،در سه بخش جمع آوری اسناد مکتوب و شفاهی تاریخی آب، تاسیسات تاریخی آبی و ابزار و لوازم مرتبط با آب در حال فعالیت است و در نظر داریم از ظرفیت های تمام استان در راستای غنی کردن این موزه استفاده نماییم.
مهندس حسینی افزود: همچنین فعالیت هایی نظیر معرفی شخصیت بی بی ناهید نگهبان آب که بتواند در قالب تمثیل و قصه نگهبانی و صیانت از آب را به کودکان آموزش دهد از دیگر اقدامات در بخش فرهنگ آب در استان است.