ارتقای شاخص های توزیع برق سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، جلسه بررسی شاخص های امور برق جنوب استان روز پنجشنبه با حضور مدیر عامل، قائم مقام و معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان و مدیران امور و ادارات برق شهرستان های راسک، سرباز، چابهار، نگور، اسپکه، نیکشهر، ایرانشهر، فنوج، قصرقند […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، جلسه بررسی شاخص های امور برق جنوب استان روز پنجشنبه با حضور مدیر عامل، قائم مقام و معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان و مدیران امور و ادارات برق شهرستان های راسک، سرباز، چابهار، نگور، اسپکه، نیکشهر، ایرانشهر، فنوج، قصرقند و کنارک برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان طی این نشست اظهار داشت: وصول مطالبات، کاهش نرخ تلفات، کاهش خاموشی ها، توجه به طرح سیما از جمله شاخص‌های مهم در حوزه توانیر است که باید توسط مدیران هر امور به طور جد دنبال شود.

خلیل عوض زاده بیان کرد: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در جهت ارتقای شاخص ها توزیع برق سیستان و بلوچستان انجام شده و این شرکت سال گذشته با کسب رتبه پنجم در بین شرکت های توزیع برق کشور عملکرد مناسبی را از خود نشان داد.

وی تصریح کرد: سال جدید رقابت شرکت های توزیع کشور در ارتقای شاخص ها و کسب رتبه مناسب بسیار است و این امر تلاش مضاعف همکاران این شرکت را در جهت ماندگاری و ارتقای این رتبه می‌طلبد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش دما و به دنبال آن استفاده زودهنگام از سیستم سرمایشی، کاهش تولید برق نیروگاه های برق آبی، افزایش مصرف برق مراکز رمز ارز تابستان امسال شرایط سختی در تامین برق پایدار داریم.

وی افزود: توجه به مدیریت مصرف نقش مهمی در گذر موفق از پیک تابستان امسال دارد و این موضوع در مرحله اول باید از خودمان شروع شود.

عوض زاده اظهار داشت: کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات و توجه به رعایت ساعات اداری مقرر شده توسط استانداری سیستان و بلوچستان از جمله نکاتی است که باید در بخش اداری پیگیری شود.

 وی افزود: در صورت عدم رعایت نکات مطرح شده توسط ادارات، در نوبت اول تذکر و در نوبت بعد بدون هیچ اغماضی برق این‌ مراکز قطع گردد.

عوض زاده تصریح کرد: توجه مدیران امور به عملکرد پیمانکاران خط گرم، رعایت کامل اصول ایمنی، ارتقای شاخص های بهره‌برداری، تعامل با مسئولان و افراد محلی، دیدار با فرماندار و استفاده از ظرفیت این حوزه از جمله دیگر نکات مهم مطرح شده در این نشست بود.

 

شناسایی ۲ مرکز متخلف رمز ارز در شهر زاهدان

طی بازرسی از بزرگترین شهرک صنعتی این استان واقع در شهر زاهدان که با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق این منطقه، مدیران امور برق ناحیه یک و دو  زاهدان، دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان و عوامل انتظامی این شهر برگزار شد، ۲ مرکز متخلف تولید رمز ارز مجاز شناسایی و پلمپ شدند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان طی این بازرسی اظهار داشت: ۳۰ اکیپ توزیع نیروی برق، با یک اقدام عملیاتی و به صورت سرزده از تمامی مراکز تولیدی و صنعتی فعال و غیر فعال این شهرک بازدید کردند.

 خلیل عوض زاده بیان کرد: کشف و ضبط مراکز رمز ارز غیر مجاز و رصد غیر فعال بودن مراکز مجاز تولید رمز ارز، از جمله اهداف مهم این بازرسی بود.

وی تصریح کرد: با توجه به دستور مقام محترم ریاست جمهوری نسبت به قطع تمامی مراکز مجاز رمز ارز تا پایان شهریور ماه، ۲ مرکز متخلف تولید رمز ارز مجاز پلمپ شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان از مردم استان خواست تا با معرفی مراکز غیر مجاز رمز ارز، در پایداری شبکه برق خانگی و مراکز درمانی همراهی کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین هم استانی های محترم می‌توانند با معرفی مراکز رمز ارز غیر مجاز طبقر دستورالعمل تا سقف ۲۰ میلیون تومان، از پاداش در نظر گرفته شده در این بخش بهره‌مند گردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق استان، تاکنون بیش از ۴۸۰ دستگاه ماینر از ۲۲ مرکز غیر مجاز استخراج رمز ارز در سطح استان کشف و ضبط شده است.