ارائه گزارش عملکرد آب‌رسانی به شهرستان پیشوا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در نشستی با فرماندار و امام‌جمعه شهرستان پیشوا به ارائه گزارش عملکرد آب‌رسانی پرداخت. مهندس حمیدرضا نامداری در این جلسه بابیان این مطلب که با تلاش شبانه‌روزی همکاران تابستان سال جاری را با کمترین قطعی آب و افت فشار در شهرستان پیشوا سپری کردیم افزود: هم‌اکنون […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در نشستی با فرماندار و امام‌جمعه شهرستان پیشوا به ارائه گزارش عملکرد آب‌رسانی پرداخت.

مهندس حمیدرضا نامداری در این جلسه بابیان این مطلب که با تلاش شبانه‌روزی همکاران تابستان سال جاری را با کمترین قطعی آب و افت فشار در شهرستان پیشوا سپری کردیم افزود: هم‌اکنون وضعیت آب‌رسانی در شهرستان پیشوا با اجرای طرح‌های مختلف شامل حفر و تجهیز چاه، اصلاح و توسعه شبکه و اجرای خطوط انتقال مطلوب است و با اجرای این اقدامات و بهره‌مندی از آب سدماملو توانستیم در روزهای پیک مصرف تابستان سال جاری پاسخگوی مردم باشیم.

مهندس نامداری در ادامه به اجرای طرح زیست‌محیطی فاضلاب در پیشوا اشاره کرد و افزود: با اجرای فاز نخست طرح فاضلاب شهری گام مهمی در ارتقای بهداشت عمومی و شکوفایی کشاورزی برداشته شد ولی برای بهره‌مندی جامع از این طرح نیاز به مشارکت مردم و حمایت مسئولین هستیم.

 در این نشست مسئولین شهرستان پیشوا خواستار قسط‌بندی فروش انشعاب فاضلاب و تعویض لوله‌های قدیمی و فرسوده شبکه توزیع شدند و همچنین از وضعیت آب‌رسانی در این شهرستان ابراز رضایت کردند.

در ادامه مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی تهران در خصوص قسط‌بندی انشعاب فاضلاب توضیح داد: شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران در راستای مشارکت مردم در اجرای طرح زیست‌محیطی فاضلاب و تسریع و تسهیل در برقراری حقوق انشعاب فاضلاب اقدام به طرح فروش اقساطی انشعاب فاضلاب با شرایط مناسب نموده است

مهندس نامداری تصریح کرد: اصلاح و تعویض شبکه فرسوده نیز سالانه در پیشوا مطابق برنامه و بر اساس بودجه تخصیصی و پیش‌بینی‌شده انجام می‌شود.