ارائه کلیه خدمات شرکت توزیع برق استان اردبیل در سامانه «برق من »

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در دیدار روز چهارشنبه ۱۷ فروردین سالجاری با مدیر خبر صداو سیمای مرکز استان ،عنوان کرد: شهروندان می توانند کلیه خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان را به صورت غیر حضوری از طریق سامانه «برق من »دریافت نمایند.
ناصر عبدالهیان افزود: کلیه خدمات شرکت از قبیل درخواست انشعاب ،تغییر نام،تغییر تعرفه،درخواست آزمایش کنتور ،اعلام خسارت به شبکه،اعلام خاموشی معابر،مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز،خوداظهاری کارکرد برق،مشاهده قبض،درخواست بررسی قبض ،پرداخت و … از طریق این سامانه ارائه می شود.

وی افزود: مشترکان می توانند از طریق سامانه «برق من »ضمن اطلاع از میزان مصرف برق خود و اینکه در محدوده ی الگوی مصرف هستند یا خارج از الگو برق مصرف می کنند ، روشهای بهینه سازی مصرف را مشاهده نمایند .

در ادامه دیدار معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان با «باقر محمدی» مدیر خبر صداوسیمای مرکز استان ، «رویا اللهقلی پور» مدیر دفتر روابط عمومی شرکت، قابلیت جدید سامانه «برق من» یعنی انتخاب پله مصرف را یادآور شد.

اللهقلی پور تصریح کرد:مزایای انتخاب پله مصرف این است که مشترک از قبض برق خود پیش آگاهی یافته و تاثیر افزایش مصرف بر قیمت برق را می تواند مشاهده نموده و به صورت هوشمند مصرف نماید و در صورت کاهش مصرف و پایبند بودن به پله مصرف مناسب از تخفیف بهره مند می شود.

وی از همکاری و همراهی همه جانبه صداوسیمای مرکز استان به ویژه در پیک تابستان سال گذشته قدردانی کرد ‌و همکاری بیش از پیش این مجموعه در خصوص اطلاع شهروندان از آئین نامه جدید نحوه محاسبه برق مصرفی مشترکان برق (طرح اصلاح الگوی مصرف مشترکان ) که از ابتدای بهمن ماه سال ۱۴۰۰ اجرایی شده ،قابلیت های سامانه برق من و روش های مدیریت مصرف در دوران پیک بار سالجاری را خواستار شد.

«باقر محمدی» مدیر خبر صدا و سیمای مرکز استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه زندگی بدون برق لحظه ای امکان پذیر نیست ،به ادامه همکاری در آگاهی بخشی و فرهنگ سازی به شهروندان عزیز به ویژه در حوزه خبر قول مساعد داد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل همچنین با «اسکندرزاده » مدیر روابط عمومی اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش استان و« سید یونس یعقوبی » مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان نیز دیدار نمودند .

«رویا اللهقلی پور» مدیر روابط عمومی شرکت در این دیدارها نیز ضمن تشریح وضعیت مصرف برق استان ،همکاری مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش در خصوص فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به دانش آموزان و خانواده های آنان و همکاری مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان و خبرنگاران این مجموعه را در تهیه گزارش های خبری و آگاهی بخش به هم استانی های عزیز خواستار شد.