درتابستان سال جاری انجام شد؛

ارائه خدمات آبرسانی به ۳۰۰ روستای دارای مشکل در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از ارائه خدمات آبرسانی به 300 روستای دارای مشکل استان درتابستان سال جاری خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی محمداشرفی از ارائه خدمات آبرسانی به ۳۰۰ روستای دارای مشکل استان درتابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب آذربایجان غربی؛ محمداشرفی  اظهار داشت: در این ۳۰۰ روستای دارای مشکل با ساماندهی و رفع اتفاقات در شبکه های انتقال و توزیع، تجهیز چاه های آب و مخازن ذخیره از بروز مشکل در تامین آب آشامیدنی در فصل گرم سال پیشگیری شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲هزار روستای استان تحت پوشش خدمات مستقیم شرکت آب و فاضلاب قرار دارند، افزود: با تلاش های انجام گرفته توسط پرسنل شرکت آب و فاضلاب، آب شرب سالم، بهداشتی و مستمر در اختیار یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن در این روستاها قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح های محرومیت زدایی در سطح روستاهای استان اظهار کرد: در حال حاضر عملیات آبرسانی به ۳۶۹روستا در قالب طرح های محرومیت زدایی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه در دست اجرا است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این طرح ها را ۱۰هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در ادامه طرح های محرومیت زدایی و در قالب قراردادهای دوم و سوم نیز آب شرب پایدار ۶۰۰ روستای دیگر استان نیز تامین خواهد شد.