ارائه بیش از ۴۳ هزار خدمت در میزهای خدمت آبفا قزوین

به گفته معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۴۳ هزار و ۷۴۰ خدمت به مردم شهرها و روستاهای استان قزوین از طریق میزهای خدمت مستقر در ستاد و هر یک از شعب این شرکت ارائه شده است. به گزارش روابط عمومی، ناصر لامعی […]

به گفته معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۴۳ هزار و ۷۴۰ خدمت به مردم شهرها و روستاهای استان قزوین از طریق میزهای خدمت مستقر در ستاد و هر یک از شعب این شرکت ارائه شده است.
به گزارش روابط عمومی، ناصر لامعی با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد بالغ بر ۳۵ هزار خدمت در مناطق شهری و ۹ هزار خدمت در مناطق روستایی استان ارائه شده است.
وی همچنین خدمات غیر حضوری عرضه شده به مردم از طریق سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را نیز ۵۳۵ فقره برشمرد.
لامعی در ادامه خاطر نشان کرد که سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با هدف تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم این استان آماده ارائه خدمات ۲۲ گانه شرکت است.
وی ادامه داد: هم اکنون بانک اطلاعاتی امور مشترکین شرکت، از چهار طریق، شامل سایت اینترنتی، دفاتر پیشخوان، سامانه ۱۲۲ و تلفن همراه، دارای ورودی اطلاعات بوده و به تناسب درخواست مشترکین خدمات می دهد.
وی اضافه کرد: امکان مشاهده، چاپ و پرداخت قبوض آب بها از طریق درگاه شاپرک، مشاهده سوابق کنتور، تولید کارتابل شخصی برای مشترکین، احراز هویت، امکان ثبت درخواست و ارسال مدارک، نظرسنجی و ارسال اعلام قطعی ها از جمله خدمات سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است.
ضمنا با توجه به راه اندازی سامانه CRM امید است در جهت سهولت انجام درخواستها با استفاده از میز خدمت الکترونیکی این سامانه که با تلاش همکاران خدمات مشترکین و درآمد و بخش انفورماتیک شرکت طراحی و راه اندازی گردیده است و تمام قابلیتهای لازم در انجام درخواستها و پیگیری ذیربط را دارد استفاده از این سیستم افزایش یابد.
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان از کلیه مشترکین شهری و روستایی استان خواست جهت بهره گیری از خدمات مذکور به سایت این شرکت به آدرس WWW.ABFAQAZVIN.IR مراجعه کنند.