اداره آب و فاضلاب بخش بازفت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری با حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ، بخشدار بخش بازفت ، مدیر حوزه علمیه ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی و دیگر مسئولین محلی اداره آب و فاضلاب بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ افتتاح شد. مهندس […]

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری با حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان ، بخشدار بخش بازفت ، مدیر حوزه علمیه ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی و دیگر مسئولین محلی اداره آب و فاضلاب بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ افتتاح شد.

مهندس  سهراب بهرامی در مراسم افتتاحیه این اداره که با رعایت فاصله های فیزیکی و پروتکل های بهداشتی  انجام شد گفت: در سال تولید ، پشنیبانی ها ، مانع زدایی ها و در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم شریف این بخش ( شهر بازفت و روستاهای تابعه ) و همچنین دسترسی مشترکین به خدمات قابل ارائه شرکت آب و فاضلاب در بخش بازفت این اداره راه اندازی شده است.

آقای سروش ظاهری بخشدار بازفت نیز با حضور در این مراسم اظهار امید واری کرد با راه اندازی این اداره  مشکلات آبرسانی این بخش روز به روز کمتر شود و از مسئولین شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان که در جهت تسهیل ارائه خدمت بی منت به مردم تلاش و کوشش می نمایند قدردانی نمود.

حاج آقا نکویی مدیر حوزه علمیه سید الشهدای بازفت هم راه اندازی این اداره را در جهت خدمت به مردم محروم منطقه دانست و آب را سرچشمه پاکی ها عنوان کرد و افزود: حیات موجودات به آب بستگی دارد و ما مردم هم باید با مدیریت مصرف قدردان این ماده حیات بخش باشیم.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کوهرنگ نیز ضمن تشکر از حاضرین در جلسه گفت: با توجه به بعد مسافت بیش از ۱۰۰ کیلومتری این بخش با مرکز شهرستان کوهرنگ و پراکندگی روستاها در منطقه این اداره راه انداری شد.

مهندس علی محمدحسینی افزود: اداره آب و فاضلاب بخش بازفت علاوه بر شهر بازفت به ۷۲  روستای این بخش کلیه خدمات در حوزه آبرسانی را ارائه می نماید.

قابل ذکر است بخش بازفت دارای بیش از  ۱۵۰۰۰  نفر جمعیت ساکن در شهر و روستاها و ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت عشایری دارد.

یاد آوری می شود در این مراسم علاوه بر افتتاح اداره آب و فاضلاب بخش بازفت آقای هوشنگ غیبی پور هم به عنوان سرپرست این اداره معرفی گردید.