عملکرد مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه در سال 1401؛

احداث و بهینه سازی بیش از ۴۰ هزار متر شبکه توزیع برق

به همت نیروهای عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه بیش از 40 هزار متر شبکه فشارضعیف و متوسط هوایی و زمینی در این شهرستان احداث و بهینه سازی گردید.

به گزارش برقآب، به همت نیروهای عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان سرخه بیش از ۴۰ هزار متر شبکه فشارضعیف و متوسط هوایی و زمینی در این شهرستان احداث و بهینه سازی گردید.
مدیر توزیع برق شهرستان با بیان این مطلب گفت: در طی سال گذشته، ۲۰۱ مورد جذب مشترک جدید در این مدیریت انجام و تعداد مشترکین شهرستان از مرز ۱۰ هزار مشترک عبور نموده است این در حالی است که مشترکین روستایی حدوداً ۵۵ درصد و مابقی در بخش شهری متمرکز شده اند.
سعید ادب با اشاره به این که همچنین ظرفیت افزایش یافته ایستگاه های هوائی و زمینی این مدیریت ۶۶۵ کیلوولت آمپر بوده است افزود: هم اینک ظرفیت پست های توزیع برق شهرستان سرخه به عدد بیش از ۶۳ مگاولت آمپر رسیده است.
وی اظهار کرد در راستای پروژه های کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پیشگیری از سرقت شبکه سیمی، ۱۸ هزار متر شبکه این شهرستان، به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.
وی با بیان این که در راستای هوشمندسازی شبکه و مدیریت اضطراری پیک بار شبکه برق، تاکنون ۶۲۵ کنتور هوشمند برق دایر گردیده افزود: تداوم عملیات نصب این کنتورها برای سال ۱۴۰۲ نیز به جدیت توسط این مدیریت در حال انجام است.
ادب همچنین بیان داشت: تکمیل پروژه های ناتمامی چون احداث شبکه فشارمتوسط هوایی خروجی پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی سرخه و احداث شبکه دومداره عرض اتوبان و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشارمتوسط و ضعیف در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه از جمله پروژه های پیش بینی شده در سال ۱۴۰۲ می باشد.
وی با تاکید به این نکته اشاره نمود که برای انجام پروژه های عمرانی برق رسانی در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۸۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.