احداث هشت هزار متر شبکه توزیع برق در شاهرود

به منظور تامین برق متقاضیان جدید و استمرار خدمات دهی به مشترکان ، قریب هشت هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف در شهرستان شاهرود احداث شد . مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با عنوان این مطلب بیان کرد : برای تغذیه برق مشترکان ، ۱۲ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت یک هزار […]

به منظور تامین برق متقاضیان جدید و استمرار خدمات دهی به مشترکان ، قریب هشت هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف در شهرستان شاهرود احداث شد .

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با عنوان این مطلب بیان کرد : برای تغذیه برق مشترکان ، ۱۲ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت یک هزار و ۲۶۰ کیلوولت آمپر در نقاط مختلف شهرستان نصب و به بهره برداری رسیده است .

جمال فرخ زاده گفت : در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی ، شش هزار و ۲۴۲ متر کابل خودنگهدار احداث شده است .

وی تصریح کرد : طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف با هدف ارتقا و پایداری خطوط برق رسانی ، از شروع سال جاری تا به حال عملیاتی شده است .

وی یادآور شد : در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی و به منظور هوشمند سازی شبکه ، تعداد ۸۵ دستگاه کنتور فهام نصب شده است .

فرخ زاده افزود : برای اجرای پروژه های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی مورد اشاره ، از شروع سال جاری تا به حال ، ۴۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت پذیرفته است .

وی خاطر نشان کرد : احداث شش دستگاه پست هوایی عمومی جهت بهبود شاخص های  بهره برداری ، بهینه سازی تابلوهای فشار متوسط سه ایستگاه زمینی عمومی و بهسازی یک هزار متر شبکه فشار متوسط زمینی شهرک امام خمینی (ره) و خیابان شهدا، از پروژه های در دست اقدام این مدیریت به شمار می رود .