اجرای ۳.۵ کیلومتر خط انتقال در شهر خوی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اجرای 3.5 کیلومتر خط انتقال در اقطار 350،350و 250 میلی متری در شهر خوی خبر داد .

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی یک پروژه مهم و بزرگ را درباره اجرای ۳.۵ کیلومتر خط انتقال در اقطار ۳۵۰، ۳۵۰ و ۲۵۰ میلی متری در شهر خوی به اطلاع عموم قرار داد. این خبر توسط روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی به گزارش رسیده است. یداله سلطانی، مدیرعامل شرکت، بیان کرده است که این خط انتقال با هدف انتقال آب از دو چاه در این شهر به مخزن صفرزاده اجرا می‌شود.

در ارتباط با اهداف اجرای این خط انتقال، سلطانی افزود که این عملیات در راستای پدافند غیرعامل انجام می‌شود. این به معنای این است که در مواقع ضروری، آب تولیدی از این دو چاه مستقیماً به شبکه آب شهری و سپس به مخزن هدایت خواهد شد. همچنین، وی اظهار کرد که تا به امروز، ۸۴۵ متر از این خط انتقال در اقطار مختلف اجرا شده است. این نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی است که تا به حال در این پروژه به دست آمده است.

علاوه بر این، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی اعتبار این پروژه را ۶۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی اعلام کرده است. این مبلغ نشان دهنده تعهد شرکت به اجرای و تکمیل این پروژه است و نشانگر اهمیتی است که به آن می‌دهد.

به طور کلی، اجرای این خط انتقال آب در شهر خوی و اخبار و تلاش‌های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب به منظور تامین آب نیاز شهرستان، پیشرفت‌های قابل توجهی را نشان می‌دهد. مدیرعامل با خبر دادن از اجرای بخشی از این خط انتقال و اعلام اعتبار مورد نیاز، عملکرد خود را در راستای تامین آب و بهبود سیستم آب و فاضلاب در شهرستان به نمایش گذاشته است.