مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

اجرای ۱۳ طرح آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان خرمدره

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 14 طرح آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر 143 میلیارد ریال اجرایی شده و یا در دست اقدام می باشد.

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: طرح تامین آب شرب پایدار و بهداشتی شهر خرمدره با اجرای خطوط انتقال و بهره برداری از چاه شماره ۱۴ این شهر با دبی ۲۸ لیتر بر ثانیه و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از جمله این طرح ها است.

وی افزود: اجرای بیش از یک و نیم کیلومتر عملیات توسعه شبکه آبرسانی در مناطق جدید الاحداث شهر خرمدره، مساکن ملی و بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و اصلاح و بازسازی یک و نیم کیلومتر شبکه فرسوده توزیع آب با اعتبار ۶ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شرکت آبفا در شهر خرمدره می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اجرای عملیات استاندارد سازی بیش از ۳۰۰ فقره انشعاب آب مشترکین در شهر خرمدره طی سال جاری، بیان داشت: این عملیات در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی آب، کاهش هدر رفت و ارائه خدمات مستمر و مطلوب به مشترکین انجام شد..

جزء قاسمی گفت: تجهیز آزمایشگاه شیمی تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره با اعتباری بالغ بر ۷  میلیارد ریال و تجهیز سالن کنفرانس این تصفیه خانه برای استفاده آحاد مردم با اعتبار ۵ میلیارد ریال از دیگر طرح های حوزه شهری شرکت آبفا در شهرستان خرمدره می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات آبرسانی روستایی در دوره تشکیل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب گفت: در این راستا طرح آبرسانی به روستای نصیرآباد شامل احداث مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی ذخیره آب، حفر و تجهیز چاه جدید، اجرای ایستگاه پمپاژ و احداث خطوط انتقال با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی ادامه داد:احداث مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی روستای سوکهریز نیز با عتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در دست اقدام می باشد.

این مقام مسئول گفت: اصلاح یک کیلومتر خط انتقال مجتمع الوند با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال و اصلاح یک و نیم کیلومتر شبکه توزیع آب و استاندارد سازی ۱۰۰ فقره انشعاب در روستای اردجین با اعتبار ۲ ونیم میلیارد ریال از دیگر اقدامات شرکت آبفا در حوزه آبرسانی روستایی شهرستان خرمدره می باشد.

جزء قاسمی به راه اندازی مجدد چاه رزرو روستای قلعه حسینیه با اعتبار ۲ و نیم میلیارد ریال، نصب کلر زن و احداث اتاقک کلر زنی در روستای باغدره و نوسازی ۸۵۰ اشتراک در روستای نصیرآباد نیز اشاره کرده و خاطرنشان ساخت: شرکت آبفا توسعه خدمات آبرسانی روستایی را در اولویت ماموریت های خود قرار داده و این روند بیش از پیش مورد توجه و پیگیری قرار خواهد گرفت.