به همت کارکنان پرتلاش توزیع برق دامغان صورت گرفت؛

اجرای ۶۷۲ پروژه عمرانی برق سانی در شهرستان دامغان

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان بیان کرد: ۶۷۲ پروژه عمرانی برق رسانی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال به همت کارکنان پرتلاش این شهرستان در طی سال گذشته به اجرا درآمده است.

به گزارش برقآب، مدیر توزیع برق شهرستان دامغان بیان کرد: ۶۷۲ پروژه عمرانی برق سانی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال به همت کارکنان پرتلاش این شهرستان در طی سال گذشته به اجرا درآمده است.

سید محمد حسین ترابی اظهار کرد: در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی و همچنین افزایش قابلیت اطمینان شبکه توزیع برق ۴۸ هزار متر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی به اجرای پروژه های توسعه، احداث و بهینه سازی گوناگونی که در سطح شهرستان دامغان عملیاتی شده است اشاره کرد و افزود: احداث ۲۷ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف متوسط هوایی و زمینی، نصب ۲۴ ایستگاه هوائی توزیع برق به ظرفیت یک هزار و ۹۴۵ کیلوولت آمپر، اصلاح و بهینه سازی بیش از ۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط و نصب یک هزار و ۷۵۹ دستگاه کنترل هوشمند (فهام) از جمله اقدامات صورت پذیرفته واحدهای اجرایی و عملیاتی این مدیریت در سال گذشته می باشد.

ترابی تصریح کرد: توسعه فیدر های پست جدیدالاحداث شهرک صنعتی دامغان به طول بالغ بر ۲ کیلومتر، احداث شبکه در شهرک جدید روستای صید آباد، اصلاح و بهینه سازی و تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای جزن، دروار، تویه دروار، به طول بیش از ۱۴ کیلومتر، اصلاح و بهینه سازی و تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار در روستاهای مهماندوست، تویه، غنی‌آباد، سینگ، الله آباد به طول تقریبا ۸ کیلومتر از جمله اقدامات شاخص صورت گرفته در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان می باشد.

وی افزود: تامین برق بلوک های مسکونی واقع در مسکن مهر و مسکن ملی با احداث ۳ دستگاه پست هوایی با قدرت ۴۰۰ کیلو ولت آمپر و انجام برخی پروژه‌های جذب مشترک در سطح شهرستان منجر به نصب ۱ هزار و ۴۱۹ کنتور جدید برق در سطح شهرستان شده است.

ترابی در پایان خاطر نشان کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق در روستاهای حسین آباد دولاب، عبدالله آباد، کلاته ملا، نعیم آباد، مومن‌آباد، حیدرآباد، آهوانو، برم و شهرک جدید روستای کلاته ملا از پروژه هایی است که برای سال جاری برنامه ریزی شده اند تا اجرا شوند.