با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال انجام شد؛

اجرای چهار پروژه توسعه و بهینه سازی شبکه توزیع برق در شهرستان مهدیشهر

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر از اجرای چهار پروژه در راستای توسعه و بهینه سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق با صرف مبلغ 10 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد.

حسین حافظی بیان کرد: احداث دو هزار و ۳۵۰ متر شبکه فشارمتوسط جهت ایجاد رینگ بین خطوط المهدی و تورانیان با صرف اعتباری به مبلغ شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی به اجرای پروژه اصلاح ۹۹۰ متر خط ۲۰ کیلوولت منطقه لیتو اشاره کرد افزود: جابه جایی یک دستگاه پست هوایی توزیع برق به قدرت ۲۰۰ کیلوولت آمپر انجام و برای این پروژه، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

حافظی تصریح کرد: عملیات جابه جایی شبکه فشارمتوسط هوایی و ایستگاه هوایی توزیع برق محدوده میدان نیران درجزین به ظرفیت ۱۰۰ کیلوولت آمپر با مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و جابه جایی یک دستگاه پست هوایی توزیع برق به قدرت ۵۰ کیلوولت آمپر در بلوار آیت ا… مومنی شهمیرزاد، با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: بهینه سازی شبکه، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، مقاوم سازی و تعویض پایه های فرسوده، رفع کانونهای خطر، ارتقای تاب آوری شبکه، ایمن سازی محیط و افزایش رضایت مشترکین، در زمره اهداف اجرای این پروژه ها به شمار می رود.